הליכוד תוקף: “לפיד כשל בניסיונו לפתות החרדים למזימה של פוטש”

בתנועת הליכוד לא נשארים חייבים ליו"ר יש עתיד, בעקבות דבריו נגד ראש הממשלה - ותוקפים: "יאיר לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה" • "ממשיך להשתלח, לאיים לחתור תחת הממשלה שבה הוא מכהן, ולרקוח דיל פוליטי עם ציפי לבני - והכל מתוך אינטרס פוליטי צר מהסוג הישן והמכוער" • "מקדם חוק מע"מ אפס שכל כולו אחיזת עיניים"
יוני גרין
י' כסלו התשע"ה / 02.12.2014 12:58

במפלגת הליכוד התייחסו להתקפה של השר יאיר לפיד הבוקר (שלישי) על ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל כוונתו ללכת לבחירות.

“יאיר לפיד נכשל כישלון מחפיר בניהול הכלכלה”, אמרו בליכוד. “הוא התבזה וכשל בניסיונו לפתות את החרדים למזימה של פוטש נגד ראש הממשלה. לפיד ממשיך להשתלח, לאיים לחתור תחת הממשלה שבה הוא מכהן, ולרקוח דיל פוליטי עם ציפי לבני – והכל מתוך אינטרס פוליטי צר מהסוג הישן והמכוער”, אמרו בתנועה.

בליכוד הסבירו כי ראש הממשלה עומד על כך שתקציב המדינה יהיה אחראי ויבטיח את הביטחון ואת המשך בניית עוצמתו של צה”ל ויטפל באופן אמיתי במחירי הדיור והמזון – ”בניגוד לתקציב הפוליטי והבלתי אחראי שמקדם לפיד”.

לדבריהם, “לפיד מונע העברת תקציב ביטחון אחראי הדרוש לצה”ל, הוא מטרפד את העברת הבסיסים לנגב ומקדם חוק מעמ 0 שכל כולו אחיזת עיניים ולא יוריד את מחירי הדיור”.

בליכוד הדגישו: “ראש הממשלה פועל מתוך ראייה כוללת של לטובת העם והמדינה ולא יאפשר התנהלות פוליטית פרועה וחסרת אחריות שכזאת בממשלתו”.

הבוקר הגיב יו”ר יש עתיד יאיר לפיד בכנס האנרגיה בגני התערוכה בתל אביב על הבחירות הקרבות, תקף בחריפות את ראש הממשלה והחל להסית נגד החרדים.  ”ראש הממשלה החליט אמש להוביל את ישראל לבחירות מיותרות. הוא גורר את המדינה לבחירות שאין בהן שום צורך. זהו חוסר אחריות לאומי בלתי נסלח”.

לפיד טען כי עמדות נתניהו נובעות מברית עם החרדים: “נתניהו פעל בחוסר אחריות לאומי. במקום להוריד את יוקר המחיה, להעביר תקציב חברתי, לשפר את משכורות מעמד הביניים ולסייע לשכבות החלשות – ראש הממשלה מעדיף להעלות מיסים ולשלם כבר עכשיו למפלגות החרדיות מהכיס של מעמד הביניים הישראלי. זהו ‘דיל’ עם החרדים מהסוג הישן והרע.

”ניסיון של מכירת חיסול של השוויון בנטל, של צמצום תקציבי הישיבות, של הכנסת לימודי הליב”ה לחינוך החרדי שנועדו למנוע מדור שלם של חרדים חיים של עוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות