האלעדים של ש”ס הגיעו לקבל את ברכת חכם שלום כהן

הנבחרים מאלעד, ובראשם היו"ר צוריאל קריספל, הגיעו אל ביתו של נשיא מועצת החכמים, כדי להתייעץ ולקבל את ברכתו • ניאות להגיע לעיר כדי למסור שיעור לאברכים
ט' כסלו התשע"ה / 01.12.2014 10:06

במהלך התקופה האחרונה עורך נשיא מועצת החכמים, חכם שלום כהן, פגישות עם נבחרי הציבור של ש”ס בכל רחבי הארץ. אמש (ראשון ) היה תורם של הנבחרים מאלעד, ובראשם היו”ר צוריאל קריספל.

את פניהם קיבלו המשבקי”ם הרבנים מאיר פנחס והרב בן שמעון. בתחילה הרב אף לא הבחין בנוכחותם, והמשיך להיות שקוע בתלמודו. רק לאחר שהמשב”קים הודיעו לו כי הגיעו – התפנה אליהם.

 השיחה נסבה על הנעשה בעיר אלעד מאז הוקמה הקואליציה, תוך שקריספל מציג את חברי העירייה מטעם התנועה בפני הרב, תוך פירוט עשייתם, איש בנושא עליו הוא מופקד.

בין השאר סיפרו על הפעילות העניפה הנעשית במסגרת הכוללים הפרוסים בעיר ובמסגרת איגוד האברכים באלעד. הרב נענה לבקשתו של קריספל וניאות להגיע לאלעד כדי למסור שיעור לאברכים הרבים, ואולי אף לשבות בעיר.

 במהלך הפגישה נשא בפניהם דברים בנוגע לתפקידם של מזכי הרבים ונושאי המשרות, הן הרבניות והן העסקנים, תוך שהוא מטבל זאת בדברי תורה אקטואליים מפרשיות השבוע, ובהבדלים בין יעקב לעשיו, ובמהותם, וכן ההבדל בין אברהם אבינו ע”ה לעפרן החתי.

גם נושאים אקטואליים אחרים הקשורים לתנועה הארצית לא חסרו, בשגרו מסר ברור, חד, ונוקב, על האחריות הרבה של חברי התנועה תחת הנהגתו של יו”ר התנועה אריה דרעי, ועל חובתם של כל אחד ואחד בכל אתר ואתר, לסייע בידו לבסס את התנועה.

 בסיומה של הפגישה נגשו הנוכחים לקבל את ברכתו, ברכת הכהן הגדול, וכן ברכה אישית והוראה מיוחדת לרב יחזקאל כהן, שהוכתר זה לא מכבר לרב בית הכנסת איגוד האברכים, תוך שהוא מצרף את חתימתו לתעודת ההכתרה עליה חתום המרא דאתרא הגר”מ מלכא, ועיטר בשבחים את הרב יחזקאל כהן, שביודעו ומכירו קא אמינא, והרחיב להרעיף שבחים על שקידתו ועמלו בתורה כתלמיד מן המנין בישיבה המעטירה ישיבת פורת יוסף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות