נתניהו הורה להרוס בתי המחבלים • שר הפנים: אשת המחבל תגורש

נתניהו כינס התייעצות ביטחונית מיוחדת בלשכתו בעקבות הטבח בבית הכנסת בהר נוף והנחה להרוס את בתי המחבלים ולהגביר האכיפה כנגד מסיתים • האו"ם: להימנע מצעדי ענישה כמו הרס - זו הפרה של החוק הבינלאומי
כ"ה חשון התשע"ה / 18.11.2014 18:41

הטבח בבית הכנסת: ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה אחר הצהרים להרוס את בתי המחבלים שביצעו את הטבח בבית הכנסת ‘בני תורה’ בשכונת הר נוף.

נתניהו כינס אחר הצהרים התייעצות ביטחונית בלשכתו בהשתתפות: שר הביטחון משה בוגי יעלון, השר לבטחון פנים יצחק אהרנוביץ’, ראש השב”כ יורם כהן, ראש העיר ירושלים ניר ברקת, פרקליט המדינה שי ניצן, מפקד מחוז ירושלים ניצב משה צ’יקו אדרי, ומתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף יואב פולי מרדכי.

בדיון הנחה ראש נתניהו להרוס את בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע היום, ולקדם את הריסת בתי המחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים.

בנוסף הנחה נתניהו להגביר משמעותית את האכיפה נגד מסיתים לפיגועים, זאת בנוסף לשורת החלטות נוספות שהתקבלו במטרה לחזק את הביטחון ברחבי הארץ.

במקביל, שר הפנים, גלעד ארדן, הודיע כי יבטל את היתר השהיה של בת זוגו של אחד המחבלים, פלסטינית מיו”ש, שקיבלה היתר שהייה במסגרת איחוד משפחות, והיא תגורש מירושלים.

מנגד, באו”ם ממשיכים בקו אנטי-ישראלי. דובר הנציב העליון של ארגון זכויות האדם של האו”ם אמר: “חובתה של ישראל להבטיח את שמירת החוק והסדר, כולל הבאת האחראים למתקפות נגד אזרחים לדין צדק. כל תגובה של ישראל צריכה להיעשות בהתאם לחוק הבינלאומי, אנו קוראים לישראל להימנע מצעדי ענישה כמו הרס – זו הפרה של החוק הבינלאומי ומוסיף להסלמת המצב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות