נתניהו: נגיב ביד קשה • יעלון: נרדוף אחר מבצעי הפיגועים ושולחיהם

"מסע הרצח של יהודים המתפללים בבית כנסת הבוקר בירושלים, הוא תוצאה ישירה של ההסתה, השקרים והשנאה שמופצים מדי יום ברשות הפלסטינית, בהנהגת יושב הראש אבו מאזן"
יוני גרין
כ"ה חשון התשע"ה / 18.11.2014 11:21

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכנס בצהריים התייעצות ביטחונית בעקבות הטבח המזעזע בבית הכנסת בשכונת הר נוף. “זאת התוצאה הישירה של ההסתה שמובלת על ידי החמאס ואבו מאזן, הסתה שהקהילה הבינלאומית מתעלמת ממנה בחוסר אחריות”, אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף: “נגיב ביד קשה לרצח האכזרי של יהודים שבאו להתפלל ונקטלו בידי מרצחים שפלים”.

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מבהיר בעקבות הטבח בשכונת הר נוף כי כוחות הביטחון יילחמו בטרור וירדפו אחר המחבלים ושולחיהם.

“מסע הרצח של יהודים המתפללים בבית כנסת הבוקר בירושלים, הוא תוצאה ישירה של ההסתה, השקרים והשנאה שמופצים מדי יום ברשות הפלסטינית, בהנהגת יושב הראש אבו מאזן, נגד מדינת ישראל”, אמר יעלון.

בתום ההתייעצות הביטחונית עם ראשי מערכת הביטחון הדגיש שר הביטחון, כי בין אם מדובר בהתארגנויות מקומיות ובין אם מדובר בתשתיות טרור מאורגנות, ”אנו עדים פעם אחר פעם לניסיונות של גורמי טרור פלסטיניים לפגוע בריבונותה של מדינת ישראל בירושלים ולהרוג כמה שיותר יהודים רק משום שהם יהודים.

“הם מוזנים בדברי הבלע הממוסדים נגד ישראל, שהרשות הפלסטינית בראשות אבו מאזן מפיצה ומעודדת בספרי הלימוד, באמצעי התקשורת ובנאומים שקריים וחסרי תקדים בתיעוב שהם מפיצים; הם זוכים לתמיכה, מימון וסיוע מצד תנועות אסלאמיות קיצוניות, ובראשן חמאס”.

יעלון הבהיר כי מדינת ישראל תכה את הטרור. ”נילחם בו בנחישות, ולא נאפשר לאיש לשבש את חיינו ולפגוע בנו. מי שחושב שיוכל להמשיך לפגוע בנו – טועה. נוסיף ונפעל ביד קשה כדי להשיב את הביטחון עד שכך יהיה, ונרדוף אחר מבצעי הפיגועים ושולחיהם בכל מקום ובכל דרך, בגבולות ישראל ומחוץ להם אם נידרש לכך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות