ראש הממשלה חשף בטוויטר למה בני גנץ השתפן וביטל את הפגישה

ראש הממשלה תקף את ח"כ יאיר לפיד: "מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו" • "גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה"
אריה ריבקינד
ג' תשרי התש"פ / 02.10.2019 17:55

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (רביעי) את יאיר לפיד, והאשים אותו בסיכול המאמצים להקמת ממשלת אחדות.

“הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות זה יאיר לפיד”, כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. “לפיד מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו”.

ראש הממשלה הוסיף: “לא מתקבל על הדעת שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה ולוותר על הרוטציה שלו עם גנץ”.

ח”כ יאיר לפיד מכחול לבן הגיב: “אכן בן אדם אחד מחזיק את המדינה בן ערובה. אכן בן אדם אחד מונע ממשלת אחדות. אכן אדם אחד עושה הכל כדי להוביל לבחירות: בנימין נתניהו”.

בראיון שהעניק הבוקר לערוץ 7 אמר יו”ר צוות המשא ומתן של הליכוד, השר יריב לוין, כי לפיד הוא זה שעומד מאחורי סיכול המגעים לממשלת אחדות, וכי אין מדובר בהערכה או בתחושה בלבד.

“אנחנו יודעים. זו לא הערכה. זו עובדה ברורה ופשוטה”, אמר השר לוין. “בני גנץ מבין במידה רבה את המצב והתחושה היא שהיה רוצה להתקדם ולכן קבע עם ראש הממשלה את הפגישה שהוא קבע להיום, אבל יאיר לפיד מתערב ורוצה להכשיל את התהליך הזה בכל דרך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החרדים מה תורמים?
    03/10/2019 13:03
    ממש לא נכון
  1. נדבקת לבדוק תתבייש סנדלה את המדינה הבחירות האחרונות הצבעה שמתי להקדמת בחירות אתה אשם ורק אתה העם מבין הכל והכל לא טיפש