בני גנץ: “אסור לנו לחזור ל-6.10” • טרופר: המחאה תפרק את ישראל

השר בני גנץ גינה רק הבוקר את המחאה האלימה אמש בירושלים: "אסור לנו לקבל אלימות משום צד. אנו אחים, עם אחד, באחד מרגעיו הקשים" • השר חילי טרופר: "נשבר הלב על הלוחמים שמחרפים נפשם בעזה, ושומעים שהעם ששלח אותם שוב נקרע מבפנים"
אריה ריבקינד
כ"ד אדר ב' התשפ"ד / 03.04.2024 09:38

אחרי שעות ארוכות של דממה: יו”ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, הגיב הבוקר (רביעי) על מחאת השמאל האלימה שהתקיימה אמש סמוך לבית ראש הממשלה בירושלים – ותקף אותה.

מה לעשות כדי לקבל את ההנחה? איך מעדכנים פורפיל? • כל השו”ת

“עוצמתו של צה”ל ורוח הלוחמים הם חלק משמעותי ביכולתנו לנצח את המלחמה – אך אחדות העם היא המפתח לעתידנו”, אמר גנץ.

הוא הוסיף: “אסור לנו לקבל אלימות משום צד, אסור לקבל התעלמות מהנחיות המשטרה ופריצת מחסומים כפי שראינו אתמול בלילה בירושלים”.

גנץ ציין, כי “מחאה היא לגיטימית, הכאב גם הוא מובן, אבל על החוק וכללי המשחק חייבים לשמור. אנו אחים, עם אחד, באחד מרגעיו הקשים – אסור לנו לחזור ל-6.10.”

גם השר חילי טרופר מהמחנה הממלכתי הצטרף הבוקר לביקורת נגד המפגינים ואמר: “המחאה האלימה אמש עלולה לפרק את ישראל”.

הוא הוסיף: “נשבר הלב על הלוחמים שמחרפים את נפשם בעזה, ואם מתעדכנים בחדשות, שומעים שהעם ששלח אותם שוב נקרע מבפנים”.

הוא הדגיש: “אם איננו רוצים שהמדינה שלנו תטבע בשפת ביבים, באלימות ובים של שנאה, אז ראוי לעמוד מול מי שמטביע אותנו, בלי קשר למחנה ממנו הוא מגיע. שנאה היא שנאה. אלימות היא אלימות”.

לדבריו, “הכאבים עצומים וגם הזעם מצטבר. יש סיבות רבות לכעוס, אבל אין סיבה לחזור לשפה ולהתנהלות שהיו כאן עד ה-7 באוקטובר. רוב העם, לא משנה מה עמדותיו הפוליטיות, לא רוצה לחזור לשם. לא מוכן לאפשר שוב לקיצונים לנהל את החברה הישראלית. הם כבר שברו אותנו מבפנים. עכשיו אנחנו רוצים לקום. ביחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות