גפני: “ההתנשאות של אהרן ברק גרמה נזק גדול. עדיף לו לשתוק!”

יו"ר ועדת הכספים תקף בחריפות את נשיא בית המשפט העליון בדימוס: באים לתקן את מה שהוא קלקל. העם מזמן לא איתו!" • ברק: "אם הרפורמה תתממש - שופטים צריכים להתפטר"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשפ"ג / 07.01.2023 23:14

יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות את נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרון ברק.

“אהרן ברק – האיש שפגע הכי הרבה בדמוקרטיה הישראלית, ההתנשאות שלו והתאווה לשליטה מוחלטת על הציבור, גרמה את הנזק הגדול ביותר למדינת ישראל”.

גפני הוסיף: “אנחנו באים לתקן את זה, מאוחר אומנם, אבל טוב מלא כלום, את מה שהוא קלקל. ומדבריו היום אפשר ללמוד את כוונותיו ואת מה שעשה כל השנים. עדיף לו לשתוק מאשר לדבר את דבריו המסוכנים על מלחמת אחים. העם מזמן לא איתו!”

השופט בדימוס תקף הערב בריאיון לחדשות 13 את ‘רפורמת המשילות’ המשפטית עליה הכריז שר המשפטים יריב לוין השבוע – ואמר: “הרפורמה הזאת היא מחרוזת של חרוזים, החרוזים אינם מזהב או מכסף, אלא מרעל. ואם המחרוזת הזאת תעלה על צווארנו ותוגשם במלואה אני רואה בזה תחילת חורבן הבית השלישי”.

לדבריו, “אם הרפורמה תתממש במלואה – שופטים צריכים להתפטר”.

ברק הסביר: “חורבן הבית השלישי נגרם על ידי מלחמת אחים. המחרוזת הזאת היא בעצם הצונאמי שיביא אותה. יידע נא כל אחד ממיליונים תושבי ואזרחי המדינה שאם הרפורמה הזאת תיכנס לתוקפה – הזכות שלכם לכבוד, הזכות שלכם לחירות, הזכות שלכם לחיים תיפגע באופן קשה ולא יהיה בית משפט שאליו אפשר יהיה לפנות”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרטא
    08/01/2023 07:28
    יוסף
  1. הכל חרטא, תתתתתתת, הבל הבלים אמר קוהלת

  2. דווקא גפני אחד האנשים שגרם את הנזק הכי גדול לישראל ולציבור שלנו.
    08/01/2023 07:55
    דויד
  3. כן.

  4. תיקון עיוות
    08/01/2023 13:33
    קובי
  5. ליהיר ומתנשא אהרון ברדק שרק ברדק עשה הרב ועיוות את רוח היהדות בארץ ישראל ארץ הקודש טימא כל חלקה טובה ועיוות והרס מכוח תפקידו ודעותיו הכוזבות נגד יהדות ישראל מדינה ככל העמים רצה להחריב את הבית השלישי והממדלה הימים הזו קמה בחסרי הבורא שראה כי לפני חורבת הבית אנו עומדים והעיר את ליבות עם ישראל להתעורר ולמנוע מהאסון הרוחני שהיינו מגיעים ולחורבן הבית .וכל מה שברק אמר הפוסל במומו פוסל הוא גרם חורבן מעכשיו מתחיל יהדות ארץ ישראל לפרוח וכל העשבים השוטים יחרבו ויושמדו בעזרת השם ותתחיל גאולת עם ישראל מהירה רב בקרוב ממש.

  6. חרטא
    08/01/2023 13:56
    יוסף
  7. גפני לא היקר, אם היה זה רב ולא אהרון ברק, האם היית מדבר כך, לא לעולם חוסן, 2 דברים הכי חשובים , כבד את אביך ואת אמך, ואהבת לרעך כמוך, דרך ארץ קדמה לתורה, מה דעתך? יש היסטוריה של מלחמת אחים, מה דעתך מר גפני