דוד ביטן: המזל שלנו, שלא משנה מה נעשה – הציבור מצביע לנו

חבר הכנסת ן מהליכוד מתח ביקורת על ניהול המו"מ של מפלגתו: "נכון לעכשיו מגזימים במה שנותנים לשותפות הקואליציוניות ובליכוד לא נשאר כלום" • האשים האופוזיציה שמחרימה את הליכוד: "כשאין תחרות, אפילו הקטנה ביותר, יש בעיה במו"מ. אין אלטרנטיבה והשותפות דורשות הרבה"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ג / 01.12.2022 12:28

חבר הכנסת דוד ביטן מתח ביקורת היום (חמישי) בריאיון לרשת ב’, על הדרך שבה מנוהל המשא ומתן הקואליציוני בליכוד.

ביטן אמר לטלי מורנו ועקיבא נוביק: “לצערי הרב זה לא מתנהל כמו שצריך, בסופו של דבר הליכוד ייפגע מהעניין הזה”.

הוא הוסיף: “המזל שלנו זה שהציבור שלנו כל כך אוהב את הליכוד ולא סובל את הצד השני, שזה לא משנה מה עושים הם מצביעים בשבילנו”.

האזינו לריאיון:

על חלוקת התיקים טען חבר הכנסת: “אף אחד לא פנה אליי. אני לא יודע מה נשאר בליכוד. אני לא שוקל לקחת את תפקיד יו”ר הקואליציה, יש אחרים בליכוד שיכולים לעשות את זה.

“נכון לעכשיו מגזימים במה שנותנים לשותפות הקואליציוניות ובליכוד לא נשאר כלום. נתניהו לא נפגש כרגע עם חברי כנסת. הוא נפגש עם יריב לוין ואולי שניים שלושה נוספים ש’עוזרים לו’ כביכול לנהל את העניין הזה”.

הוא מתח ביקורת גם על התנהלות האופוזיציה, שלא מהווה, לטענתו, אלטרנטיבה אמיתית לקואליציה המתהווה, ובכך תורמת להעלאת דרישותיהן של חברות גוש הימין, במסגרת המשא ומתן.

“כשאין תחרות, אפילו הקטנה ביותר, יש בעיה במשא ומתן”, טען. “אין אלטרנטיבה ולכן השותפות דורשות הרבה. אנחנו לא מבקשים מהם להיכנס, אבל מרגע שהם פוסלים כל אפשרות כזאת, כל מי שמנהל משא ומתן מודע לזה, וזה גובה מחיר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחילה מכבודו
    01/12/2022 12:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אבל שהליכוד גירש יהודים הוא ירד ל12 מנדטים (משתי קדנציות של שילטון) אז ממש אבל ממש משנה מה הליכוד עושה (מזכיר לך את הכח שליברמן קיבל אז בגלל הנאמנות שלו…)

  2. מי אוחז בצווארו של ביתן כדי שיצא נגד נתניהו
    03/12/2022 21:57
    בוב
  3. הפרקליטות אוחזת בצווארו של ביתן ולכן הוא פועל נגד נתניהו, לכאורה סגרו עיסקה להמתיק את עונשו בתמורה להפלת הממשלה