מעוז: “אדאג לבטל את המצעד. זו תועבה” • נתניהו: ימשיך לצעוד

יו"ר נעם, שחתם על הסכם קואליציוני עם הליכוד, מכריז על מאבק במצעד בירושלים: "אדאג לבטל אותו, זו בושה וחרפה. אני הכי דוגרי. בהסכמים הקואליציוניים זה אכן לא עלה, אבל אני לא מסתיר - ודאי שהייתי רוצה לבטל את זה" • נתניהו: "הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט"ב"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ג / 01.12.2022 14:02

לאחר שחתם השבוע על הסכם קואליציוני עם הליכוד: יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז נשמע נחוש לבטל את מצעד הגאווה בירושלים.

בראיון לאיתמר סג”ל ב’עולם קטן’ אמר מעוז: “צריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים תחילה. אני אדאג לבטל אותו, זו בושה וחרפה. אני הכי דוגרי בזה. בהסכמים הקואליציוניים זה אכן לא עלה, אבל אני לא מסתיר – ודאי שהייתי רוצה לבטל את זה. יש חוק שאוסר עירום בציבור, אבל שלוש מאות בני אדם, על בסיס לקונה בחוק שמתירה בעבור מיצג אמנותי להתערטל בציבור, הלכו לערד, הביאו צלם בינלאומי והצטלמו בעירום”.

מעוז הוסיף: “השתגענו?! כבר הגשתי הצעת חוק לבטל את הלקונה הזו, שגם בעבור אירוע אומנותי לא תותר התערטלות בציבור. לא יכול להיות דבר כזה. אתה יודע כמה המצעדים הללו פוגעים בירושלים הקדושה, במרחב הציבורי שלה?! אתה רוצה להפגין? תפגין. אבל מצעד תועבה זנותי בפרהסיה?! הרי זו הפרהסיה של המדינה היהודית!

“אני מרגיש שאני מבטא את דעתם של רוב תושבי מדינת ישראל, שחושבים שאת המצעד הפומבי צריך להפסיק, כי הפרהסיה הציבורית היא פרהסיה של מדינה יהודית”.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הגיב להבטחת ח”כ אבי מעוז לבטל את המצעד בירושלים: ”מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד. הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט”ב ובזכויות של כל אזרחית ואזרח בישראל. נדאג בערבות הדדית לכלל אזרחי ישראל ונעבוד כדי לשפר את החיים של כולנו – זאת המשימה שלנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה לכל יהודי שהצביע או תמך
    01/12/2022 14:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מקו’ שכל המפלגות ה”דתיות/ “חרדיות” יתנצלו לבוחרים שלהם. יש להם אחריות קולךקטיבית על כל מה שיקרה פה בעיקבות הבחירות.

    משיח נאו

  2. חידוד המסר
    02/12/2022 02:47
    דובר מחל
  3. נאפשר את המצעד כהפגנה בלבוש מלא ותוך שמירה על ערכי הדת היהודית