מקלב על שיחות עם גנץ: ‘לפעמים ספין זו נבואה המגשימה עצמה’

ח"כ אורי מקלב: "במחנה הממלכתי יש אנשים שרואים עצמם לא מתאימים לאופוזיציה" • על המו"מ: "לא להתחשב בתקשורת וב'יש עתיד'. הם בכל מקרה יצעקו ויחפשו אותנו, אבל בלי יוהרה והתרסה" • "ההדלפה של תקציב הישיבות פגעה בנו ללא צורך, זה נתן דלק תקשורתי אנטי-חרדי"
אריה ריבקינד
כ"ד חשון התשפ"ג / 18.11.2022 12:13

בראיון שהעניק לאריה זיסמן ב’יתד’, ביטאון ‘דגל התורה’, מתייחס ח”כ אורי מקלב לדווח על השיחות בין הליכוד לגנץ.

“כולם אומרים שפניה אפשרית לגנץ זה ספין”, אומר מקלב. “אבל לפעמים גם ספין יכול להגשים את עצמו. ישנם אנשים ב’מחנה הממלכתי’ שלא רואים את עצמם מתאימים לעבודת האופוזיציה”.

על שיחות המו”מ עם הליכוד אמר מקלב: “צריך לעמוד על שלנו בנחרצות – ובלי להסס. מבלי להתחשב בתקשורת וב’יש עתיד’. הם בכל מקרה יצעקו ויחפשו אותנו, אבל בלי יוהרה והתרסה. ההדלפה של תקציב הישיבות פגעה בנו ללא צורך, בפרט שהדברים טרם מגובשים, זה נתן דלק תקשורתי אנטי-חרדי”.

מקלב מתח ביקורת על אופן ניהול המו”מ של הליכוד. “אי אפשר להתכחש לעובדה שהמו”מ היה צריך להיות יותר אינטנסיבי, החלטי ותכליתי, היה צריך להסתגר ליומיים וחצי ולסגור הכול”.

על הוויכוח עם הליכוד על היקף ההסכם עליו יחתמו – אמר מקלב: “יש לסגור את הפרטים בגדול ולהתקדם, מאז הבחירות השרים מנצלים שם את הימים האחרונים למחטפים, קידום מינויים, מכרזים ועוד, דברים שלא עשו כל הקדנציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות