פרשן ‘הארץ’: אחרי כל מפגש עם סמוטריץ, נתניהו מורט את השיער

יוסי ורטר, הפרשן הפוליטי הבכיר של 'הארץ' על סמוטריץ': "יריב לוין שואל את נפשו למות. שחצנות ויהירות שכזו הם לא פגשו... נתניהו לא שכח את ההקלטה שבה סמוטריץ' מכנה אותו 'שקרן בן שקרן'. במשפחת נתניהו אמירות כאלה לא נשכחות. יש חשבון לסגור"
חרדים 10
כ"ד חשון התשפ"ג / 18.11.2022 12:33

יוסי ורטר, פרשן עיתון ‘הארץ’, מתאר בטורו השבועי את המחלוקת הנרקמת סביב תיק הביטחון – ומספר על ההתנגדות הנחרצת של בנימין נתניהו להעניק את התפקיד לבצלאל סמוטריץ’.

ורטר משתלח ביו”ר הציונות הדתית’ : “סמוטריץ’ הוא סיכון מהלך, פרחח, גזען, משתמט משירות מלא, ועציר לשעבר של שב”כ בחשד לעבירות הגובלות בטרור”.

לדבריו, ”אחרי כל מפגש עמו, נתניהו מורט את שיער ראשו, ויריב לוין שואל את נפשו למות. שחצנות ויהירות שכזו הם לא פגשו… הם תוהים אם מישהו לא שכח למי יש 32 מנדטים ולמי שבעה (שאת רובם הוא חייב לאיתמר בן גביר)”.

ורטר מציין כי בן גביר מתנהל אחרת לגמרי. ”נתניהו מחבב ומעריך אותו. הוא אינו מודאג בקשר אליו. הצרה, הוא יודע, אורבת במקום אחר. הוא לא שכח את ההקלטה שבה נשמע סמוטריץ’ מכנה אותו ‘שקרן בן שקרן’, וספק מעריך ספק מייחל שהוא יורשע במשפט וייעלם לנו מחיינו. במשפחת נתניהו אמירות כאלה לא נשכחות. יש חשבון לסגור”.

ורטר מוסיף ומספר: “‘ג’ובניק’, מכנים בכירים בליכוד את סמוטריץ’. יש כאן כפל משמעות: שירותו המקוצר כפקיד בקריה, והתעקשותו על התפקיד שתוקעת את הקמת הממשלה ומשפיטה את מקימה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם הוא היה חשוד בטרור, למה לא הוגש נגדו כתב אישום?
    18/11/2022 13:29
    נו באמת
  1. אם הוא היה חשוד בטרור, למה לא הוגש נגדו כתב אישום?

  2. מתחרט
    19/11/2022 20:19
    דני
  3. מכה על חטא שהצבעתי סמוטריץ זו הפעם השניה שהוא מכשיל ממשלת ימין חייבים להתפטר ממנו

  4. מתחרט
    19/11/2022 20:20
    דני
  5. חבל שהצבעתי סמוטריץ