סמוטריץ’: “שואב כוח משלוחי חב”ד להתעקש על ממשלת ימין על מלא”

יו"ר הציונות הדתית מברך את אלפי שלוחי חב"ד המשתתפים בכינוס השלוחים העולמי של חב"ד בשכונת קראון הייטס • "כולנו ראינו בשנה האחרונה את מסירות נפשם של השלוחים באוקראינה, בדאגה שלהם לכל יהודי ויהודי"
אריה ריבקינד
כ"ד חשון התשפ"ג / 18.11.2022 11:40

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, בירך הבוקר (שישי) את אלפי שלוחי חב”ד המשתתפים בימים אלה בכינוס השלוחים העולמי של חב”ד בשכונת קראון הייטס.

“בשבת הקרובה, אלפי שלוחי הרבי מליובאוויטש מכל העולם יתאספו יחד לכנס השלוחים השנתי, בבית מדרשו של הרבי בניו יורק. זה הזמן בו השלוחים המסורים מטעינים את עצמם בכוחות מחודשים לקראת המשך עבודת השליחות הקדושה במהלך השנה.

“כולנו ראינו בשנה האחרונה את מסירות נפשם של השלוחים באוקראינה, בדאגה שלהם לכל יהודי ויהודי. אלפי פליטים שהגיעו ארצה במבצעי בזק, כשהשלוחים טסים הלוך ושוב – דואגים למי שנשאר ומביאים ארצה את מי שאפשר”.

סמוטריץ בירך: “אני שולח מכאן את תודתי והערכתי הרבה לאלפי השלוחים בארץ ובעולם, ומברך אתכם שתזכו להמשיך להפיץ את אורו הגדול של הרבי ואת אור היהדות בעולם כולו”.

הוא הוסיף: “אני שואב כח מאותם שלוחים מסורים לשליחות שלי בכנסת ובממשלה, לעמוד ולהתעקש על העקרונות בזכותם נבחרנו, ולהוביל כאן ממשלת ימין על מלא. אני מתפלל שיהיו לי הכוחות להצליח בשליחות שלי ולייצג נאמנה את עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות