נשות ראשי הגוש התגבשו עם שרה נתניהו. בן גביר באה עם אקדח

בפגישה שהתקיימה במלון 'ולדורף אסטוריה' בירושלים השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז • רויטל סמוטריץ' וחנה גפני, רעיותיהם של בצלאל ומשה, נעדרו מהמפגש מסיבות אישיות • רעיית השר לבטחון פנים המיועד הגיעה מחברון כשהיא נושאת אקדח על חצאיתה
אבי כץ
כ' חשון התשפ"ג / 14.11.2022 15:31

רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה היום (שני) במלון ולדורף אסטוריה  בירושלים את נשות ראשי הקואליציה – לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון גוש הימין בבחירות.

בפגישה ההשתתפו  יפה דרעי, רעייתו של יו”ר ש”ס אריה דרעי, רבקה גולדקנופף, רעייתו של יו”ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, אילה בן גביר, רעייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר, ועלית מעוז, רעייתו של יו”ר נעם אבי מעוז.

רויטל סמוטריץ’ וחנה גפני, רעיותיהם של בצלאל ומשה, נעדרו מסיבות אישיות ולא פוליטיות.

רעייתו של השר לבטחון פנים המיועד הגיעה לפגישה במלון כשהיא נושאת אקדח על חצאיתה.

התמונות עוררו סערה רבה ברשתות החברתיות, כאשר רבים תהו, מדוע רעייתו של יו”ר עוצמה יהודית, הגיעה עם אקדח.

בתגובה, אילה בן גביר צייצה בחשבונה האישי בטוויטר: “גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור, ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן יש לי אקדח. תתמודדו”.

 

לפי שעה קיים נתק בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לבין יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שמתעקש לקבל את תיק הביטחון בממשלה החדשה. השניים לא שוחחו ביניהם מאז יום רביעי האחרון.

בינתיים, יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ ויו״ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף נועדו היום בירושלים לפגישת עבודה, תיאום ושיתוף פעולה לקראת הקמת הממשלה.

אתמול נפגש סמוטריץ’ עם אריה דרעי, בביתו  בשכונת הר נוף בירושלים, במטרה ללבן את המחלוקות ביניהם על חלוקת התיקים בממשלה החדשה.

בצאתו מביתו של דרעי אמר סמוטריץ’ לעיתונאים: “היתה פגישה מצוינת. לא ראשונה ולא אחרונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות