שיקלי: ‘אם אני חייב לבחור זרם ספציפי – אז חברים, אני חב”דניק’

באירוע ניצחון התייחס עמיחי שיקלי לטענות כי הוא "קונסרבטיבי" - והכחיש נחרצות: "אני לא, לא הייתי" • גילה: "אם יש ספר שמבחינה הגותית השפיע לי על הנשמה עמוק עמוק זה ספר תניא והגישה של חב"ד, שהיא גישה מופלאה"
חרדים 10
ט"ז חשון התשפ"ג / 10.11.2022 14:53

חבר הכנסת המיועד מטעם הליכוד, עמיחי שיקלי, התייחס לטענות כי הוא “קונסרבטיבי”, ואמר כי אם היה נאלץ לבחור בזרם מסוים – היה בוחר בחסידות חב”ד.

לפי דיווח בערוץ 7, באירוע ניצחון שקיים ביישוב שערי תקווה עם פעילים ומשפחות נפגעות טרור שליוו אותו בפעילותו הפוליטית בשנתיים האחרונות, שיקלי הילל את ספר ה’תניא’ שחיבר מייסד חסידות חב”ד ‘בעל התניא’.

במענה לשאלה שנשאל על ידי האסטרטג ברל’ה קרומבי, השיב שיקלי: “יש כאלה שאוהבים לומר שאני קונסרבטיבי. אני לא, לא הייתי, אני לא שייך לאף זרם”.

הוא הוסיף: “אבל אם היו מצמידים אקדח לרכה ואומרים לי: אתה חייב לבחור זרם ספציפי – אז הייתי אומר, חברים אני חב”דניק. אם יש ספר שמבחינה הגותית השפיע לי על הנשמה עמוק עמוק זה ספר תניא והגישה של חב”ד, שהיא גישה מופלאה שיש בה בראש ובראשונה עמוד התווך אהבת ישראל. וגם, אגב, שם העיירה ליובאוויטש, לב. ויש פה לא מעט חב”דניקים ולא מעט אנשים שהם האנשים שרוחנית הכי קרובים אליי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות