בדרך לחתונה: טס מברזיל לניו יורק, מניו יורק לברזיל, מברזיל לניו יורק

רפי כהן המתגורר בברזיל בסך הכל רצה להתחתן עם שרה פרוקצ'י משכונת קראון-הייטס שבברוקלין • אבל לפקידי מחלקת ההגירה היו תכניות אחרות • בסוף הוא הצליח להתחתן ביום שישי בצהרים
יוני גרין
י"ג אלול התשע"ד / 07.09.2014 21:03

מאות עוברי אורח שחלפו על פני מרכז חב”ד העולמי בשכונת קראון-הייטס ששבברוקלין ביום שישי ב-12 בצהריים, הופתעו לראות חופה, בשעה בלתי שגרתית זו.

מתברר כי החתן, רפי כהן המתגורר בברזיל, והכלה, שרה פרוקצ’י משכונת קראון-הייטס, היו אמורים להתחתן לילה קודם לכן באולם ‘אוהלי תורה’ בשכונה.

אלא שלמחלקת ההגירה האמריקנית היו תכניות אחרות עבורם: כאשר נחת החתן בשדה התעופה, סירבו פקידי מחלקת ההגירה לאשר לו את הכניסה לארצות הברית בטענה שהוויזה שלו אינה בתוקף.

טענותיו של החתן, חסיד חב”ד, כי הוא עומד להתחתן ביום חמישי בערב נפלו על אוזניים ערלות. דבר לא עזר. משטרת ההגירה אילצה אותו לעלות על טיסה שהמריאה חזרה לברזיל.

עם היוודע הדבר למשפחת הכלה, הופעלו בכירי עסקני חב”ד, ואלה הצליחו להשיג עבורו אישור כניסה.

החתן, שכבר נחת בברזיל, עלה שוב על המטוס הבא שהמריא לניו יורק – כדי שסוף-סוף יוכל לעמוד מתחת לחופה עם כלתו.

בינתיים בישרו בני המשפחה לכל המוזמנים, כי החתונה, שאמורה הייתה להתקיים בליל שישי, בוטלה וכי היא תתקיים למחרת – בצהרי יום שישי.

כל נותני השרותים, כמו הקייטרינג, התזמורת והצלמים, התחשבו במצב והופיעו לחתונה שהתקיימה למחרת.

החתן נחת בבוקר יום שישי בניו יורק. הפעם הותר לו להיכנס אל תחומי ארצות הברית, והוא נסע מיד אל מרכז חב”ד – שם נערכה החופה.

רפי כהן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות