טרגדיה בברצלונה: ילד בן 7 מישראל לא הבחין בחלון – ונפל אל מותו

הרב הראשי של ברצלונה מאיר שמעון בר-חן: המשפחה טיילה בפירנאים והייתה אמורה לחזור ארצה בקרוב • "דאגו למשפחה לדירה חדשה" • גופתו תעבור נתיחה בברצלונה • שליח חב"ד: "אנו עומדים לצד המשפחה ומלווים אותם ברגעים הקשים כדי לסייע בכל האפשר"
נתן פרל
ה' תמוז התשפ"ב / 04.07.2022 19:12

טרגדיה בברצלונה: ילד ישראלי בן 7, נפל מקומה שניה אל מותו – במהלך חופשה.

האירוע הטראגי התרחש בסביבות השעה 8:30 בבוקר שעון מקומי בשכונת אישמפלה, כאשר המשטרה הקטאלונית קיבלה הודעה כי קטין נפל בחצר של בלוק דירות ב-Calle Diputació.

הרב מאיר שמעון בר חן, הרב הראשי של ברצלונה ומפקד זק”א בספרד, סיפר לחדשות 12: “ככל הנראה הילד מעד מהחלון. היה וילון שכיסה את החלון, והילד לא ראה שאין את החלון וניסה להישען על הוילון, וככה הוא נפל”.

לדברי הרב, מדובר בבניין של 4 קומות – ומותו של הילד נקבע במקום. “השליח של חב”ד שוחח עם המשפחה, ודאגו להם לדירה חדשה. יקח עוד כמה ימים עד שהגופה תגיע ארצה, צריך לנתח אותה כאן בברצלונה”, אמר הרב. “ניסינו למנוע את הנתיחה אבל זה בלתי אפשרי. כולם היו בבית ברגע שזה קרה, אף אחד לא הצליח לחשוב על דבר כזה, פשוט בלתי צפוי”.

המשפחה טיילה בפירנאיים והגיעה רק אתמול לברצלונה, משם היו אמורים לחזור בקרוב לארץ.

מרגע קבלת הדיווח פועלים בזק”א, יחד עם משרד החוץ, שליח חב״ד בברצלונה הרב דוד ליברזון ונציגי השגרירות מול הרשויות המקומיות בכדי לסייע בהליך שחרור גופתו של הילד לקבורה בישראל בהקדם האפשרי.

שליח חב”ד הרב דוד ליברזון אמר לאתר חב”ד-COL: “אנו עומדים לצד המשפחה ומלווים אותם ברגעים הקשים כדי לסייע בכל האפשר, תוך שמירה על פרטיותה באסונה הכבד.״

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות