עבאס: שקד איטית וקמצנית. רע”ם מתנגדת לכל חוק שמנציח הכיבוש

יו"ר רע"מ סיפר ברדיו נאס: ''שוחחתי עם אבו מאזן יותר מפעם אחת לאחרונה'' על החוק שמטלטל את הקואליציה: "אי אפשר לתמוך בחוק יהודה ושומרון כל כך צמוד לאירועי המצעד. חייבים לייצר הפרדה"
חרדים 10
ג' סיון התשפ"ב / 02.06.2022 19:42

יו”ר מפלגת רע”מ, ח”כ מנסור עבאס, סיפר הערב (חמישי) כי הוא נשאר בממשלה, כדי לדאוג לחברה הערבית.

בראיון לרדיו נאס אמר: “רע”ם מתנגדת לכל חוק שמנציח את הכיבוש. יחד עם זאת, אנחנו בדיונים לגבי ההצבעה על חידוש התקנות בשבוע הבא ונחליט בהתאם”.

הוא הוסיף:  “יכולתי מזמן לפרק את הקואליציה ולצאת גיבור לאומי פלסטיני, אבל אני מנהיג אחראי שדואג לעתיד החברה הערבית וכלל החברה הישראלית”.

עבאס מתח ביקורת על שרת הפנים: “איילת שקד איטית ביישום התכניות וקמצנית”.

הוא התייחס לקשר עם הרשות הפלסטינית ואמר: “שוחחתי עם אבו מאזן יותר מפעם אחת לאחרונה”.

ברשת ב’ דווח, כי עבאס אמר בשיחות סגורות, כי הסיבה להתנגדות השבוע לחוק הייתה הסמיכות לאירועי הר הבית ולאירועי יום ירושלים ומצעד הדגלים. “אי אפשר לתמוך בחוק יהודה ושומרון כל כך צמוד לאירועי המצעד. חייבים לייצר הפרדה עבור הציבור שלנו בין שני הדברים ולא לייצר ביניהם סמיכות. שבוע הבא זה שבוע חדש ונשקול את ההצבעה על החוק באווירה אחרת”.

שר האוצר אביגדור ליברמן תקף הערב את הרשימה המשותפת ומנגד החמיא לעבאס.

בריאיון לגילי כהן ורונן מנליס ברשת ב’, אמר על ‘המשותפת’: “הם לא ישראלים, ולא רוצים להיות אזרחי ישראל”. על  יו”ר רע”ם מנסור עבאס אמר: “הוא לא נפגש עם אבו מאזן או עם אויבי ישראל, והוא אומר בפה מלא ‘אני חלק מהמקום הזה ואני רוצה להשתלב בחברה’. זה מצויין מבחינתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואנו נגד כל חוק שמאפשר לתומך טרור להיות חבר בקואליציה
    03/06/2022 16:08
    שאול א.
  1. ואנו לא קונים את מעשה ההונאה שלך.