רגע לסוף? בנט תוקף האופוזיציה: “הם מכונת רעל רועשת וקטלנית”

ראש הממשלה פרסם איגרת מיוחדת לרגל שנה להקמת הממשלה • מסית נגד האופוזיציה: "על המגרש פועל צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של נתניהו, בן גביר, סמוטריץ' ועודה" • טוען: "הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת" • על סילמן: "שבויה בידי האנשים שהרסו את חייה"
אריה ריבקינד
ד' סיון התשפ"ב / 03.06.2022 09:47

לרגל ציון השנה להקמת הממשלה פרסם בנט היום (שישי) איגרת מיוחדת בה התייחס למצב הפוליטי, להישגי הממשלה, ולמתקפות שהוא סופג מימין.

“לפני כשנה מדינת ישראל הגיעה לאחד מרגעי השפל הקשים שידעה. כאוס, סחרור בחירות אינסופי, שיתוק ממשלתי, הערים לוד ועכו בוערות אל מול ממשלה נבוכה ומסוכסכת, סגידה לאיש אחד ושעבוד האנרגיה של המדינה לצרכיו המשפטיים, חולשה נוראה מול אויב רצחני שיורה טילים על ירושלים”, כתב בנט.

“עמדנו ימים אחדים לפני הליכה למערכת בחירות חמישית שהייתה מפרקת את המדינה, ואז קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והציונית ביותר בחיי: להקים ממשלת הצלה לאומית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזירה לתפקוד. לחבור לאנשים עם דעות שונות מאד משלי על מנת להציל את המדינה. ידעתי שמכונת רעל עצומת ממדים תופנה נגדי, ולקחתי על עצמי להיות המגן האנושי של מדינת ישראל”.

הוא התייחס גם למשבר הפוליטי החמור ביותר שפקד את ממשלתו – פרישתה של ח”כ עידית סילמן מהקואליציה. בנט טען כי היא “שבויה בידי האנשים שהרסו את חייה”.

לטענתו, “עוד בטרם הקמת הממשלה, צבא של מפגינים בתשלום מטעמם של נתניהו וסמוטריץ’ הגיע לבתיהם של איילת שקד, עידית סילמן, ניר אורבך, ושאר חברי מפלגתי. עידית ושמוליק סילמן סיפרו לי שאנשי סמוטריץ’ רדפו את ילדיהם בתנועת הנוער, בבתי הספר. עידית הראתה לי סרט של רכב עם רמקולים רודף אחרי רכבה באוטוסטרדה, וסיפרה לי על קללות שכל מיני רבנים הטילו עליהם.

”יחד עם חבריי בממשלה, החזרנו את ישראל לתפקוד ולצמיחה. בימים אלו, כמעט שנה אחרי, אנחנו, אזרחי ישראל כולם, עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורי: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצרכי איש אחד”.

באיגרת תקף בנט בחריפות את האופוזיציה וטען – בנגוד לכלך הסקרים – כי רוב הציבור מרוצה ממשלתו: ”על המגרש כרגע פועל רק צד אחד – מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ’, שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של ‘פייק ניוז’, ואילו הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכל כמובן מאליו. אם איננו רוצים להידרדר אחורה – על כולנו לפעול. איגרת זו היא הקריאה לפעולה.

“אזרחים יקרים, הממשלה קמה לפני שנה. ושוב כולנו עומדים בפני רגע גורלי –  משך תפקוד המדינה או חזרה לתוהו ובוהו. כתבתי לכם כאן מעומק לבי כדי לבקש מכם, ומחבריי לקואליציה, לפעול. אשמח שתקראו את האיגרת, תפיצו, ובעיקר -תפעלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות