בזכות קוביית לגו: פוענח רצח מלפני 23 שנים

לוסיל ג'ונסון בת ה-78 הוכתה למוות בבית הנופש שלה ב-1991 • בזירת הרצח היו קוביות הלגו של נכדה בן ה-5 של לוסיל • 23 שנה אחרי פוענח הרצח בזכות אותן קוביות
ו' אלול התשע"ד / 01.09.2014 12:17

השריף של מחלקת המשטרה המאוחדת של העיירה סולט-לייק שביוטה, הודיע במסיבת עיתונאים שכינס בסוף השבוע האחרון, כי תיק רצח לא פתור מ-1991 נפתר ככל הנראה בעזרת קוביות לגו שנמצאו בזירת הרצח.

לוסיל ג’ונסון בת ה-78 הוכתה למוות בבית הנופש שלה ב-1991. בזירת הרצח היו קוביות הלגו של נכדה בן ה-5 של לוסיל, פרט שהיה שולי ולא חשוב בחומר החקירה ב-23 השנים האחרונות.

אבל ביום חמישי הודיעה המשטרה כי ג’ון סנסינג הוא החשוד ברצח ג’ונסון, וכי הוא נחשד ברצח בעקבות גילוי טביעות אצבעותיו על קוביות הלגו.

“כשאתה שומע על פרטי המקרה המסוים הזה, אתה רואה שהאיש הזה בקושי ראוי להיקרא אנושי”, אמר ג’ים ווינדר, השריף של סולט-לייק במסיבת-העיתונאים.

סנסינג מועמד לגזר דין מוות באריזונה על רצח שביצע ב-1998, והידיעה על מעורבותו ברצח ג’ונסון הגיעה בעקבות הודאה של אשתו – שהודתה שסיפר לה כי רצח אישה מבוגרת.

המשטרה לא הסכימה לחשוף פרטים על נסיבות הרצח, אך חשפה כי מזירת הרצח נעלמו תכשיטים.

“זה לא מחוץ לתחום האפשרי”, אמר הבלש שפתר את התיק. “אנחנו יודעים שיש מקרי רצח דומים שאירעו באותה מסגרת הזמן, בין 1989 ל-1991. אז הוא בהחלט מישהו שאנחנו נחקור בחשד לרציחות נוספות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות