שוחחו על פתרון שתי המדינות: גנץ נפגש עם מלך ירדן בארמונו בעמאן

ממשיכים לחלות את פניו: שר הביטחון בני גנץ נועד היום (רביעי) עם מלך ירדן עבדאללה בארמונו בעמאן. התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה? בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז שר הביטחון ומלך ירדן דנו
אריה ריבקינד
ג' שבט התשפ"ב / 05.01.2022 15:04

ממשיכים לחלות את פניו: שר הביטחון בני גנץ נועד היום (רביעי) עם מלך ירדן עבדאללה בארמונו בעמאן.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

שר הביטחון ומלך ירדן דנו בסוגיות ביטחוניות ומדיניות ושר הביטחון גנץ הודה למלך, על פעילותו לשמירה על היציבות באזור ולחיזוק השלום והנורמליזציה.

בפגישה הדגיש גנץ את החשיבות האסטרטגית ביחסים הקרובים בין ישראל לירדן, התורמים לביטחון שתי המדינות.

המלך הדגיש את הצורך לשמור על רגיעה כוללת במה שכינה “השטחים הפלשתיניים” וביקש לנקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי ליצור אופק אמיתי להשגת שלום צודק על בסיס פתרון שתי המדינות.

שר הביטחון בירך על שיפור היחסים בין ישראל לירדן מאז הקמת הממשלה, והביע את מחויבתו להמשך חיזוק הקשרים הביטחוניים, הכלכליים והאזרחיים.

הפגישה נערכה לאחר שגנץ אירח בביתו בראש העין את אבו מאזן, והשניים דנו על הקלות כלכליות שונות לרשות, לרבות אישור תעודות פלשתיניות לאלפי פלשתינים חסרי מעמד ואישורי כניסה מיוחדים לאנשי עסקים מישראל.

בפגישה בארמון השתתפו מהצד הישראלי: ראש האגף המדיני-ביטחוני, זהר פלטי, ראשת המטה מעיין ישראלי והמזכיר הצבאי תא”ל יקי דולף.

מהצד הירדני השתתפו: סגן ראש הממשלה ושר החוץ והתפוצות, איימן ספדי, מנהל האגף לעניינים פוליטיים, מר מואת אל זועבי ומנהל לשכת הוד מלכותו, ד”ר ג’עפר חסן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות