ח”כ זנדברג ממרצ: “החיסולים – הוצאה להורג ללא משפט”

ח"כ ממרצ תוקפת את מדיניות החיסולים של ישראל: "היום מדיניות החיסולים התרחבה כל כך וגם נקמה היא לגיטימית. האם זה מציל נפשות? או אולי להפך?"
נחמן גור
כ"ו אב התשע"ד / 22.08.2014 13:32

חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ תוקפת את מדיניות החיסולים של ישראל.

“פעם היינו מתביישים. בכירי ארגוני טרור היו נהרגים בתאונות מסתוריות ורשתות זרות היו מדווחות על מעורבותה של ישראל”, נזכרת זנדברג. “אחר כך התחלנו לדבר בגלוי על ‘ידינו הארוכה’ ומי ‘בן מוות’, והיום החותמות האדומות ‘חוסל’ מככבות באתרי החדשות ובסטטוסים בפייסבוק אחרי התנקשות או נכון יותר הוצאה להורג ללא משפט”.

זנדברג סבורה שמדיניות החיסולים מובילה למציאות גרועה יותר. “פעם אמרו לנו שמדובר בפצצה מתקתקת בדרך לפיגוע, ושמדובר בהצלת נפשות. היום מדיניות החיסולים התרחבה כל כך וגם נקמה היא לגיטימית. האם זה מציל נפשות? או אולי להפך? אומרים לנו שאובמה עשה את זה בעיראק. ובאמת ראינו למה זה הוביל, למציאות גרועה יותר”.

זנדברג טוענת, כי חיסול בכירי חמאס מעולם לא חיסלה את הטרור ולא גרמה לפלסטינים להתנער מארגון הטרור. “רק היוותה עוד נקודה שחורה בספר הסכסוך ועוד תחנה של דם והרג. באופן ספציפי, כל חיסול כזה מהווה כרגע לא יותר מקריאת אזהרה לתושבי הדרום בידיעה ברורה שמשמעותו מטחים כבדים של טילים שבניגוד להבטחות, גם אחרי הסיבוב הזה, לא עומדים להיפסק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשה טיפשה
    22/08/2014 14:06
    שלמה
  1. אין מהלהוסיף הכותרת אומרת הכל מכל

  2. יפת נפש בעעעעע
    23/08/2014 10:26
    שרון
  3. האויב של העם היהודי הוא היהודי היפה נפש עצמו

  4. אויבי ישראל
    24/08/2014 10:29
    bj
  5. לא לחסל רביי מחבלים זה אומר הרג שדל עוד יהודים .
    כמובן שאת אנשי מר”צ מעניין רק ערבים.