הרב רבינוביץ: על בשרי חוויתי את הכאב האיום כשבאתי לזהות אחייני

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, ומי שנמנה על 'ועדת החמישה' - על 'אסון מירון', והחוויה האישית כשהגיע לזהות את אחיינו הרב מנחם זקבך ז"ל שנהרג באסון • "בכוחות משותפים נפעל לאיחוי השברים והסקת המסקנות הנדרשות"
חרדים 10
כ' אייר התשפ"א / 01.05.2021 23:53

הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים וחבר ‘ועדת ‘החמישה’ האחראית על ציון הרשב”י, שיגר הערב (מוצאי שבת) הודעה בה כתב:

הגיע הזמן להתעורר: לחלום שלכם יש בית – והוא עומד להתגשם. איך?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

“יחד עם כל בית ישראל, בארץ ובתפוצות אנו כואבים ודואבים עד דיכדוכה של נפש על האסון הנורא בהילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי במירון. ליבנו עם המשפחות שאבדו את יקיריהן.

על בשרי חוויתי את הכאב האיום, ובעיניי ראיתי את השכול בערב שבת, כשהגעתי לזהות את אחייני האברך היקר רבי מנחם זקבך ז”ל שנספה באסון.

תפילותינו ושוועתנו לשמיים נתונים בשעה זו למען החלמה מלאה ורפואה שלמה לכלל הפצועים ואנו מחזקים את כוחות  הרפואה וההצלה.

בשעה קשה זו בה נקברים הנספים, אנו מתייחדים בלב נימי הלב והנפש עם המשפחות הכואבות והדואבות. לא העת עדיין לזעוק את זעקתם האילמת. זעקה שלא נשמעה בשעה שהתחננו על חייהם. זעקה המזעזעת את העולם היהודי כולו, זעקה שאיש לא הצליח לשמוע אותה, אך כולנו בבחינת ׳רואים את הקולות׳.

האבל הגדול והכאב העצום מלווה בחשבון נפש רוחני ובקבלות טובות באהבת חינם ואיחוד לבבות, בכוחות משותפים נפעל לאיחוי השברים והסקת המסקנות הנדרשות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות