הטיל וטו על ממשלה בראשות בנט? ליברמן מכחיש: “אין וטו ואין בטיח”

מקורות המעורים במגעים הפוליטיים אמרו ל"ישראל היום" כי לפיד שקל להעביר את המנדט לבנט, אולם נתקל בסירובו של יו"ר ישראל ביתנו • "בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לבין ליברמן ישנו ציר חזק; השניים מתואמים ואיש מהם לא יכול להתקדם ללא הסכמת השני"
חרדים 10
י"ח ניסן התשפ"א / 31.03.2021 14:40

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ  אביגדור ליברמן, הטיל וטו על האפשרות שנפתלי בנט יעמוד בראש ‘גוש החרם’ – ויקבל את המנדט להרכבת הממשלה. כך, לפי דיווח של פרשן ישראל היום מתי טוכפלד, אומרים בכירים המעורים במגעים.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

לפי הדיווח, אותם גורמים אומרים כי בין יאיר לפיד לבין ליברמן ישנו ציר חזק, וכי השניים מתואמים לחלוטין ואיש מהם לא יכול להתקדם ללא הסכמת השני.

עוד טוענים אותם גורמים, כי לפיד שקל את עניין הרכבת הממשלה על ידי נפתלי בנט, אולם ליברמן עצר את המהלך והטיל וטו.

בשיחות סגורות הסביר ליברמן את החלטתו ואמר כי לא ייתכן שלבנט תוענק ראשות הממשלה כראש מפלגה של שבעה מנדטים, מספר זהה למספר המנדטים של ישראל ביתנו.

אביגדור ליברמן הגיב על הדיווח: “מתי טוכפלד, מעריך את העקביות שלך, עד היום לא הצלחת לכתוב מילה אחת של אמת על אביגדור ליברמן או על ישראל ביתנו. כנראה זו הסיבה שלא טרחת לפנות ולקבל תגובה מטעמנו. אין וטו ואין בטיח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פוליטיקה
    02/04/2021 02:27
    יוסי
  1. ליברמן היית כושל ותשאר כושל ביבי הביא אותך מהשער שהיית שומר שם ופתאום פתחת את הפה מה לך ולפוליטיקה בכלל אתה ניראה לכולם מרגל