ערבי תקף עם אלה שתי צעירות חרדיות שצעדו ליד ביהמ”ש בבירה

שתי צעירות חרדיות הותקפו ביום חמישי בירושלים בידי צעיר ערבי • הערבי, שאחז אלה בידו, נתקל בצעירות בעת שהן צעדו בסמוך לבית המשפט המחוזי בעיר - והחל להכותן ללא כל סיבה • עובר אורח שהבחין בתקיפה ותיעד את התוקף, הותקף גם הוא • המשטרה עיכבה את החשוד לחקירה
חיים טוויל
כ"ג אדר התשפ"א / 07.03.2021 12:30

שוב תקיפה בירושלים ממניע לאומני: שתי צעירות חרדיות, ככל הנראה מקהילת ‘תולדות אהרן’, שצעדו ביום חמישי האחרון בסמוך לבית המשפט המחוזי בבירה, הותקפו בידי צעיר ערבי שהחל להכותם עם אלת עץ שאחז בידו.

כרטיסים לרכישת מזון: מתי יחולק? מי זכאי לסיוע? כמה כסף מקבלים?

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

לאחר כמה רגעים בהם תקף הערבי את הצעירות באמצעות אלה, הצליחו הצעירות להימלט בריצה מהמקום.

לחרדים 10 נודע, כי עובר אורח שהבחין בתקיפה מיהר לתעד את התוקף, תוך שהוא מזעיק עוברי אורח נוספים. גם הוא הותקף בידי הצעיר הערבי. רק לאחר דקות ארוכות הגיעה למקום ניידת משטרה שעיכבה את החשוד לחקירה.

תקיפה זו, מצטרפת למספר רב של מקרי תקיפה שהתרחשו בירושלים לאחרונה, בהם תקפו ערבים עוברי אורח יהודים. אחת התקיפות התרחשה בעת שחרדים  צעדו בסמוך לשער שכם וספגו מכות וכדורי שלג.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מסייע לנפגעי העבירה: “אנו דורשים לעשות סוף למצב שבו מפגעים אנטישימים תוקפים יהודים לאור יום אך ורק בשל היותם יהודים. אנו נמשיך לעקוב אחר התיק ונפעל למיצוי דין עם המפגע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות