התחזו לשוטרים וביצעו מעשי שוד ליד ביתר עלית • צפו במעצר הלילי

החשודים, תושבי א-טור פעלו בשיטתיות: עם הגעתם לשטח נהגו להחליף כלי רכב, עטו פרטי לבוש של כוחות ביטחון, הציגו עצמם כשוטרים, נהגו באלימות כלפי בעלי המקום, גנבו עשרות אלפי שקלים - ונמלטו • הלילה פשטו בלשי המשטרה ולוחמי היס"מ על בתיהם ועצרו אותם
חיים טוויל
י"ח אדר התשפ"א / 02.03.2021 13:38

בתום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב יהודה עצרו הלילה (שלישי) כוחות משטרה ארבעה חשודים, תושבי א-טור, בחשד לביצוע אירועי שוד בכפר בתיר ובכפר חוסאן שגוש עציון.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

החקירה החלה לאחר שהתקבלו תלונות על שוד אלים, במהלכו הותקפו בעלי עסקים ונגנבו סכומים של עשרות אלפי שקלים.

צוות החקירה החל בביצוע מגוון פעולות ובהן איסוף ממצאים וראיות, גביית עדויות ואיסוף חומרי תיעוד, אשר הביאו במהרה להתחקות אחר החשודים.

מהחקירה עלה, כי החשודים פעלו בשיטתיות: עם הגעתם לשטח נהגו להחליף כלי רכב, עטו פרטי לבוש אשר שיוו להם מראה של כוחות הביטחון, הציגו עצמם כשוטרים המבצעים פעילות משטרתית, נהגו באלימות כלפי בעלי המקום, גנבו עשרות אלפי שקלים – ונמלטו.

הלילה, בפעילות מבצעית, פשטו בלשי המשטרה ולוחמי היס”מ על בתיהם של החשודים תושבי א-טור ועצרו אותם לחקירה.

בחיפוש שבוצע אותרו מכשירי קשר, טאבלט, בגדים ואביזרים שעל פי החשד שימשו את החשודים בעת ביצוע העבירות.

החשודים יובאו בהמשך לבית משפט שלום בירושלים לצורך הארכת מעצרם.

מפקד מרחב יהודה, נצ”מ דודי חיון: “במעשיהם של החשודים הטילו איימה על תושבי האזור ופגעו בביטחונם ושלומם, אנו נמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף כוחות מיוחדים ונפעיל את כלל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה לשים ידינו על אותם פורעי החוק, נפעל לאיסוף ראיות ומיצוי הדין עימם במלוא החומרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות