טרגדיה בביתר: בת 7 חודשים קיבלה חיסון שגרתי ונפטרה

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר אל בית המשפחה בעיר החרדית, ופתחו בפעולות החייאה על התינוקת שאיבדה את הכרתה • לפני כשבוע קיבלה חיסון ובימים האחרונים פיתחה חום • מאמצי ההחייאה נמשכו במרכז הרפואי 'שערי צדק', אך למרבה הצער נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה
חיים טוויל
ו' כסלו התשפ"א / 22.11.2020 10:19

טרגדיה בעיר ביתר עלית: תינוקת בת 7 חודשים לא התעוררה הבוקר (ראשון) משנתה בביתה.

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאויות ב’ביטוח הלאומי’

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם תרוויחו הטבות שלא יחזרו?

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו הבוקר אל בית המשפחה, ופתחו בפעולות החייאה על התינוקת שאיבדה את הכרתה.

למרבה הצער, נקבע מותה בבית החולים.

דודי אברהם, חובש איחוד הצלה, שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: “כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוטה לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותה”.

לפני כשבוע קיבלה הפעוטה חיסון שגרתי ובימים האחרונים התפתח לה חום גבוה.

הבוקר, כאמור, היא נמצאה ללא דופק בביתה.

הנסיבות נבדקות ונבחן הקשר למתן החיסון.

מהמרכז הרפואי ‘שערי צדק’ נמסר: “הובאה פעוטה בת 7 חודשים ללא דופק, לאחר החייאה שעברה בשטח ולאחר שסבלה מחום גבוה מספר ימים. מאמצי ההחייאה נמשכו בשערי צדק, אך לצערנו נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצערה הרב של המשפחה”.

כתב חרדים 10 מציין, כי ביום שישי ביצעו  צוותי הרפואה של איחוד הצלה החייאה על תינוקת בת שמונה חודשים שלא התעוררה משנתה  בביתה בביתר עילית.

לוי דייטש, חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה, סיפר: “לדברי בני המשפחה הפעוטה לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בסיוע רופא מתנדב באיחוד הצלה וצוות ניידת טיפול נמרץ. למרבה הנס כשחזר דופק פינו אותה לבית החולים שערי צדק במצב קשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראו הוזהרתם!!
    23/11/2020 14:54
    תפקחו עיניים
  1. אף אחד לא מבטיח שהילד שלך הוא לא הבא. תיזהרו!תמיד אפשר להשלים חיסונים. אבל נזק כזה איפשר לתקן. תחקרו ותבררו לפני כל חיסון מהם הרכיבים בנוסף למחלות עצמן. אתר חסון. חיסונים בחירה מושכלת. תתחילו לחקור