זו הסיבה שאדלשטיין לא מתחרט על התפטרותו מתפקיד יו”ר הכנסת

יו"ר הכנסת לשעבר בשיחה עם מנהיגי יישובים בשומרון: "החלת ריבונות תהיה במקרה הטוב מיידית ובמקרה הרע תוך כמה חודשים" • איילת שקד: "אנחנו מאוד מודאגים. בעיקר מאיבוד תיק המשפטים. השליטה בתיקים תעבור לשמאל ויש לזה מחיר גדול מאוד"
חרדים 10
כ"ו ניסן התש"פ / 20.04.2020 16:38

יו”ר הכנסת היוצא ח”כ יולי אדלשטיין  התארח יחד עם ח”כ איילת שקד בערב הנהגות של יישובי השומרון – אותו מקיימת המועצה האזורית שומרון מדי שנה.

השנה התקיים האירוע באמצעות תוכנת ‘זום’.

אדלשטיין התייחס למאמצים להקמת ממשלת אחדות והסיכויים להחלת ריבונות: “בנוגע להחלת ריבונות, אנחנו מדברים על ביצוע במקרה הטוב מיידי ובמקרה הרע תוך כמה חודשים של התוכנית הזו, וצריך להוסיף לזה שכחול לבן שמצטרפת לממשלה מבינה שהיא לא יכולה לחסום את האירוע הזה.

”אנחנו במצב שלא הכרנו כמותו, ואני מקווה מאוד שלא נפספס את ההזדמנות הזו, אנחנו בכיוון הנכון מבחינת המעמד של שטחי המולדת ביהודה ושומרון”.

אדלשטיין אמר כי הוא לא מתחרט על התפטרותו מתפקידו: “לא מתחרט על המהלך שעשיתי, אם זה מה שהביא להקמת ממשלה בישראל, גם אם יש מחיר אני מוכן לשלם אותו”.

חברת הכנסת איילת שקד התייחסה לפלונטר הפוליטי: “אתם יקרים ללבי, המצב הפוליטי מאוד מורכב עבורנו, נכון שעל פי הסקרים מצבנו טוב, אבל אסור לפעול על פי סקרים וצריך להקים ממשלה.

”ראש הממשלה נמצא לפני חתימה עם גנץ על ממשלת אחדות. אנחנו מאוד מודאגים. בעיקר מאיבוד תיק המשפטים. השליטה בתיקים תעבור לשמאל ויש לזה מחיר גדול מאוד. אנחנו לא יודעים מה יהיה עם הריבונות. אנחנו מודאגים וחוששים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות