אורלי ברחה? פרץ נפגש עם בני גנץ: “לא אתן יד לממשלת ימין צרה”

יו"ר כחול לבן ויו"ר העבודה נפגשו וסיכמו ''למנוע מנתניהו והליכוד לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות" • פרץ: "גם ברגעים פחות טובים, צריך להמשיך להאמין ולפעול וזה בדיוק מה שאעשה"
אריה ריבקינד
ט"ו אדר התש"פ / 11.03.2020 12:56

יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, ויו”ר העבודה ח”כ עמיר פרץ נפגשו הבוקר (רביעי) – כחלק מהמגעים להרכבת ממשלת מיעוט עם תומכי הטרור מהמפלגות הערביות.

בהודעת כחול לבן נאמר, כי פרץ וגנץ סיכמו ”להמשיך בשותפות האסטרטגית ביניהם ולהמשיך במהלכים להקמת ממשלה תוך רתימת כל השותפים במערכת הפוליטית כדי למנוע מנתניהו והליכוד לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות. השניים סיכמו להמשיך ולפעול בתיאום מלא”.

ח”כ פרץ אמר כי למרות פרישת אורלי לוי אבקסיס מהשותפות עם העבודה-מרצ: “אנחנו ממשיכים במאמצים להרכבת ממשלה חדשה במהירות האפשרית. פגשתי היום את יו״ר כחול לבן בני גנץ וסיכמנו על המשך השותפות האסטרטגית בנינו.

“חשוב לי להבהיר שלמרות ההתפתחויות אין בכוונתי לתת יד להקמת ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו שנוגדת את תפיסת עולמי האידאולוגית”.

הוא הוסיף: “עוד לפני הבחירות הצגתי את הדרך היחידה להקים ממשלה ולהחליף את נתניהו ואת המדיניות של נתניהו ואנחנו מחויבים לדרך הזאת”.

לטענת פרץ, ”ישראל צריכה ממשלה חדשה ממשלה שתביא לשינוי המדיניות בראשותו של גנץ. גם ברגעים פחות טובים, צריך להמשיך להאמין ולפעול וזה בדיוק מה שאעשה”.

בכנסת נפגשים נציגי כחול לבן, חברי הכנסת עפר שלח ואבי ניסנקורן, עם נציגי הרשימה המשותפת חברי הכנסת מנסור עבאס, אחמד טיבי, איעדה תומא סלימאן ומטנס שחאדה.

בתוך כך, גורמים במפלגת העבודה צוטטו ב’כאן חדשות’, כי אורלי לוי-אבקסיס טענה בשיחה עם עמיר פרץ כי אין לה סיכום עם נתניהו. בעבודה מביעים תקווה כי תמליץ על גנץ אצל נשיא המדינה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות