ליברמן: חברה רוסית משחירה אותנו ברשת • יהדות התורה: ‘קוזק נגזל’

בישראל ביתנו טוענים: "גורם עלום" שכר את שירותיה של חברה רוסית כדי להכפיש אותנו ברשתות החברתיות • מופעל אתר בשם 'סכנה מביתנו' הטוען: מעודדת הגירה לישראל של אנטישמיים, גויים ושונאי דת • גורמים ביהדות התורה: שימוש בטכניקה בכיינית בסגנון 'אכלו לי שתו לי'
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התש"פ / 19.02.2020 12:36

המתח של הבחירות משפיע? במפלגת ‘ישראל ביתנו’ טוענים כי “גורם עלום” שכר את שירותיה של חברה רוסית כדי להשחיר את המפלגה ולהכפיש אותה ברשתות החברתיות.

לטענת המפלגה, הגיעו לידיה ממצאים של חברת סייבר מקצועית, לפיהם חברה רוסית הממוקמת בסנט פטרסבורג מפעילה “צי של בוטים” נגד המפלגה.

לפי דיווח בחדשות 12, הפעילות כוללת, בין היתר, הפעלת אתר בשם ‘סכנה מביתנו’ הטוען כי המפלגה  מעודדת הגירה לישראל של אנטישמיים, גויים ושונאי דת.

על פי החשד של ישראל ביתנו, הופעלו בוטים רבים ברשתות החברתיות ועל מנת לטשטש את אותם הבוטים הופעל שרת בבעלות חברה רוסית בגרמניה ודומיין מארה”ב.

מהמפלגה נמסר שהדוח הועבר במלואו ליחידת להב 433 במשטרה ולידיעת היועץ המשפטי לממשלה.

גורמים ביהדות התורה הגיבו לחדשות 12: “רק לפני יומיים סיפרו לנו על ‘פעילים’ ו’הטרדות בטלפון’ ועכשיו הם מספרים על ‘ממצאים’ ל’חברת סייבר’ נגדם. אנו מציעים לישראל ביתנו לחדול משימוש בטכניקה בכיינית בסגנון ‘אכלו לי שתו לי’, ואולי להרגיש קצת איך זה להיות תחת מתקפה מכוערת ושקרית שהחרדים סובלים מהם בגללכם.

“אחרי שאימצתם דרך של שנאה, הסתה וקיטוב נגד אוכלוסיות בישראל קשה כבר לקנות את הלוקשים בדמות ‘הקוזק הנגזל’. הגיע הזמן שבפוליטיקה הישראלית מפלגה כמו ישראל ביתנו לא תהיה רלוונטית ומשפיעה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו, ואתה משמיץ אץ הציבור הדתי חרדי כל הזמן, מה הבעיה? רק לך מותר להשמיץ?
    20/02/2020 10:28
    אחד
  1. רק לך מותר להשמיץ?
    ולנו אסור להגיד את האמת?