חוטובלי תהיה שרת התפוצות, אקוניס שר העבודה והרווחה

חוטובלי תהיה השרה הראשונה בתולדות המדינה שממונה מתוך הציונות הדתית • השר צחי הנגבי ימונה גם לשר החקלאות, בנוסף לתפקידו כשר לשיתוף פעולה אזורי • סגן השר משולם נהרי מש"ס ימונה לסגן שר העבודה והרווחה, במקום תפקידו כסגן שר במשרדי הפנים ופיתוח הפריפריה
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התש"פ / 20.01.2020 11:07

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על מינויי שרים בממשלה – בהתאם לביקורת שנמתחה בפסק דינו של בית המשפט העליון בעתירה שהוגשה נגד מינוי השר בנט לתפקיד שר הביטחון.

 

על פי החלטת ראש הממשלה, השר צחי הנגבי ימונה לשר החקלאות, בנוסף לתפקידו כשר לשיתוף פעולה אזורי. בכוונתו של הנגבי לפתור את הבעיות העומדות על הפרק, מתוך מטרה להחזיר הביתה לליכוד את קולות החקלאים שלא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות.

השר אופיר אקוניס ימונה לשר העבודה והרווחה, בנוסף לתפקידו כשר המדע והטכנולוגיה.

סגנית השר ציפי חוטובלי תמונה על פי החלטת ראש הממשלה לשרת התפוצות, ולא ימונה סגן במקומה במשרד החוץ. היה תהיה השרה הראשונה בתולדות המדינה שממונה מתוך הציונות הדתית.

סגן השר משולם נהרי ימונה לסגן שר העבודה והרווחה, במקום תפקידו כסגן שר במשרדי הפנים ופיתוח הפריפריה.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפני כ-10 ימים לחזור בו – ולא למנות ארבעה שרים חדשים בממשלתו.

ההחלטה הגיעה בעקבות ביקורת שמתח היום בית המשפט, לפיה “לא ניתן יהיה לקבל התנהלות לפיה ממשלת מעבר שאינה נהנית מאמון הכנסת ולפיכך מחויבת באיפוק וריסון בהתנהלותה, תנצל את הסמכות הנתונה לה ותגדיל עד בלי די את מספרם של חברי הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות