לא רק בבלפור: הנשיא סוגר האולם הרשמי לשיפוץ בהול בגלל נזילה

בסוף החודש עתיד האולם לארח את ארוחת הערב החגיגית לכבוד פורום השואה הבינלאומי, אליה עתידים להגיע בהזמנת הנשיא, עשרות מנהיגים מהשורה הראשונה בעולם: מלכים, נשיאים וראשי ממשלות
אריה ריבקינד
ח' טבת התש"פ / 05.01.2020 19:56

בהנחיית מנכ״ל בית הנשיא הראל טובי – בית הנשיא יסגור את האולם הרשמי לשיפוץ בהול בגג המאויר. זאת, לאחר שאותרו בו נזקים משמעותיים מסופת סוף השבוע.

השיפוצים ייערכו במקביל לעבודת המשכן השוטפת ויבוצעו במינימום השבתה נדרשת של הכניסות והביקורים באולם.

בסוף החודש עתיד האולם להיות האזור המרכזי בו תערך ארוחת הערב החגיגית לכבוד פורום השואה הבינלאומי, אליה עתידים להגיע בהזמנת הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, עשרות מנהיגים מהשורה הראשונה בעולם: מלכים, נשיאים וראשי ממשלות.

צילום: קובי גדעון לע”מ

לפני כארבע שנים בוצעה בגג עבודה מקיפה, לאחר שנים של נזילות חוזרות ונשנות – ובסוף השבוע האחרון שבו הנזילות והן מאיימות לפגוע ביצירות האומנות שעל התקרה.

תקרת האולם צוירה על ידי נפתלי בזם ז״ל ושמה ‘ושבו בנים לגבולם’. השטח הכולל של התקרה המצוירת הוא 250 מטר רבוע, מחולקים ל-63 לוחות שמידתם 160X160 סנטימטרים האחד. הנושא הכללי של התקרה במשכן הנשיא הוא פרשנותו האישית של בזם ז״ל להגירה ולהתיישבות בארץ ישראל. העבודה מכילה סמלים חזותיים ששימשו אותו בכל עבודותיו. התקרה מחולקת למשבצות התוחמות את הלוחות וחלקו הגדול של הציור מוקדש לתקומת העם היהודי.

צילום: קובי גדעון לע”מ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מקום מיותר .חבל על הכסף!!
    09/01/2020 07:29
    מיותר
  1. אין צורך