הישראלי שהוכה בפריז: “לא מבינים פה למה ראש הממשלה מתקשר” • צפו

ראש הממשלה שוחח הערב עם יוגב, אזרח ישראלי שהותקף אמש בתחנת מטרו בפריז • יוגב: "השוטרים לא מבינים למה ראש הממשלה, למה חבר הפרלמנט מתקשרים אליי. מבחינתם זה אירוע נורמלי" • נתניהו: "מבחינתנו זה אירוע לא נורמלי"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התש"פ / 11.12.2019 00:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שלישי) עם יוגב, אזרח ישראלי שהותקף אמש בתחנת מטרו בפריז – במה שנראה כמתקפה אנטישמיות.

יוגב: “השוטרים אני חייב לומר מאוד מופתעים. הם לא מבינים למה ראש הממשלה, למה חבר הפרלמנט מתקשרים אליי. מבחינתם זה אירוע נורמלי”.

נתניהו: אמרתי ליוגב שמבחינתנו זה אירוע לא נורמלי. נעשה הכל כדי להילחם בכל גילוי אלימות ואנטישימיות. איחלתי לו רפואה שלמה.

כפי שדווח בחרדים 10, סטודנט ישראלי, בן 31, הותקף אמש  בתחנת מטרו בפריז ופונה לבית החולים.

על פי החשד, התקיפה התרחשה לאחר ששני גברים ממוצא אפריקני שמעו את הסטודנט משוחח בעברית עם אביו בטלפון הנייד.

הוא איבד את ההכרה ונזקק לטיפול רפואי בבית החולים.

הסטודנט סיפר: “הם חבטו בי כמה פעמים. המשקפיים שלי נשברו ואיבדתי הכרה”.

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב כתב על האירוע בפוסט שפרסם בפייסבוק: “בשעות האחרונות אני בקשר רציף עם הצעיר הישראלי שעבר התקפה אנטישמית, הנובעת בבירור משנאה לישראל. בזמן שהשאיר הודעה קולית בעברית לאביו בוואטס אפ, הסטודנט הוכה באכזריות – עד כדי איבוד הכרה, על ידי שני אנשים ממוצא אפריקני באמצע תחנת רכבת מלאה מאנשים”.

חביב הוסיף, כי הצעיר הועבר לטיפול בבית החולים כאשר הוא מדמם ובהלם, אפו שבור ופניו חבולות, וכי הוא נזקק לתפרים בפנים.

חביב ציין: “דיברתי עם הצעיר מספר פעמים היום. הוא בטראומה, וגם משפחתו. הוא אישר לי לפרסם כמה תמונות מטושטשות של פניו הפצועות והחבולות. כרגע, הוא מגיש תלונה בתחנת המשטרה של הרובע העשירי. הקורבן עוד זוכר מספר פרטים מזהים על תוקפיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עלו והצליחו
    13/12/2019 12:37
    אלברט
  1. לעלות ארצה בדחיפות רק ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר