אריה דרעי הספיד ובכה בהלוויה של האחים שנהרגו בתאונה הקטלנית

בבית העלמין בראש העין נערכה הלווית שני בניו של הרב ירון לביא, 'רב הנוער' באלעד, שנהרגו אתמול בתאונת דרכים מחרידה בכביש 444 • דרעי נשא מספד מר וסיפר על הבית הגדול שבו גדלו
יוסף גרינבוים
ט"ז חשון התש"פ / 14.11.2019 15:58

בבית העלמין בראש העין נערכה אחר הצהרים (חמישי) הלווית שני בניו של הרב ירון לביא, ‘רב הנוער’ באלעד, ורעייתו חגית, שנהרגו אתמול בצהרים בתאונת דרכים מחרידה בכביש 444.

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי נשא מספד מר בהלוויה. הוא סיפר על הבית הגדול שבו גדלו, וכמה עשו למען הנשמות של הנוער המתמודד כדי שלא ירדו מהדרך.

האחים מאיר חיים  ז”ל, בן 27, וניסים שלום ז”ל בן 20 נהרגו בתאונה בסמוך לצומת הכניסה לבית נחמיה, כאשר האופנוע עליו רכבו התנגש במשאית.

כוחות הצלה שהגיעו אל הזירה סמוך לשעה 13:00 מצאו את שני האחים כשהם ללא רוח חיים.

אביהם, איש החסד הרב ירון לביא מראש העין. היה ‘הרב של הנוער’ באלעד, ומי שניהל את מדרשיית ‘נער ישראל ואוהבהו’ בעיר החרדית, ועסק בקירוב והדרכה של בני נוער מתמודד.

צילום: דוברות ש”ס

לפני כשנה עבר הרב לביא מהעיר אלעד להתגורר בראש העין, שם הקים בית כנסת לקירוב רחוקים ונוער.

יזהר אוחיון, חובש באיחוד הצלה, דווח: “מדובר בתאונה עם אופנוע שעליו שני רוכבים ומשאית סמיטריילר. למרבה הצער נקבע מותם של שני הצעירים שרכבו על האופנוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו”.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות של זק״א, שמטפל בזירה אמר: “מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע מרוסק בצד הכביש לאחר שככך הנראה התנגש במשאית, שני הרוכבים שכבו על הכביש סמוך לאופנוע כשהם סובלים מחבלות קשות והם ללא הכרה. צוותי מד״א נאלצו לאשר את מותם של השניים במקום.

“מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות