גפני המום: ‘הכספים’ אישרה פיצויים למסעדנים בעוטף עזה. ומי גנב את הקרדיט?

ועדת הכספים אישרה מתווה פיצוי למסעדנים ובעלי האולמות • הפיצוי יינתן רטרואקטיבית ממאי 2019 כפי שניתן לתיירות ולחקלאות • למרות שח"כים מכל הסיעות פעלו, ב'כחול לבן' מיהרו 'לגנוב' את הקרדיט
אריה ריבקינד
ט"ו חשון התש"פ / 13.11.2019 11:47

ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (רביעי) מתווה לפיצוי בעלי אולמות ומסעדנים בעוטף עזה שנפגעו מירי הרקטות של ארגוני הטרור בעזה.

הפיצוי יינתן רטרואקטיבית ממאי 2019, כפי שניתן לתיירות ולחקלאות.

יו”ר הוועדה, ח”כ משה גפני, אמר בדיון: “אנחנו מקווים שסבב הלחימה יסתיים ללא פגיעות בחיילים או אזרחים, כולנו רוצים שזה יפסק לתמיד, וכל מה שנלווה לעניין הזה.

”אני רוצה להודיע לגבי המסעדנים ובעלי האולמות בעוטף עזה, שעד היום היו מחוץ לכל העניין של הפיצוי שקיבלו החקלאים, עסקי התיירות וכדומה, הגעתי להסכמה עם רשות המיסים שהם יביאו ונאשר תקנות בשבוע הבא”.

למרות שח”כים מכל סיעות הבית פעלו בנושא, בסיעת ‘כחול לבן’ מיהרו לקחת קרדיט: “לראשונה מסעדנים ובעלי אולמות אירועים בעוטף עזה יקבלו פיצוי על נזקי המצב הביטחוני, זאת בעקבות שיתוף פעולה בין יו״ר ועדת הכספים ח״כ משנה גפני ונציגי כחול לבן בוועדה.

“בפתח ישיבת ועדת הכספים הודיע הבוקר ח״כ גפני על ההסכמה שהושגה עם נציגי האוצר ורשות המיסים, לאחר שנציגי כחול לבן בוועדה החלו לקדם עמו חקיקת בזק שתבטיח את הפיצוי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות