ח”כ תומא-סולימאן תקפה את גנץ: “במה תמכת? ברצח מתוכנן?” • צפו

חברת הכנסת עאידה תומא-סולימאן מהרשימה המשותפת תקפה הערב בהפגנה בת"א את יו"ר כחול לבן על תמיכתו בחיסול בכיר הג'יהאד האסלאמי בהאא אבו אל-עטא: "גנץ, כשאתה נעמד דום ואומר 'כן המפקד' - המפקד הוא ביבי"
אריה ריבקינד
י"ד חשון התש"פ / 12.11.2019 20:47

פעילי שמאל קיצוני ושני חברי כנסת מהרשימה המשותפת הפגינו הערב (שלישי) בתל אביב נגד צה”ל והדרג המדיני, בעקבות התקיפות הנרחבות ברצועת עזה וחיסול בכיר הג’יהאד האיסלאמי.

ח”כ עאידה תומא סלימאן תקפה את בני גנץ: “במה תמכת, ברצח מתוכנן? בתחילתה של מלחמה עקובה מדם? היתה לך הזדמנות להראות שאתה מוביל מדיניות אלטרנטיבית, פוליטיקה אחרת, לא לעמוד דום מיד”.

היא הוסיפה: “מפה, מתל אביב, אני משמיעה קול צעקה, ואומרת לעם שלנו בעזה: יש בישראל אנשים הגונים שרוצים שלום ולא רוצים לחיות במלחמות, תחזיקו מעמד. בסופו של דבר הכיבוש ייגמר”.

ח”כ עופר כסיף אמר: “אנו עומדים כאן כנגד ממשלה מטורפת שבראשה עומד אדם שלא מעניין אותו כלום – חוץ מהוא עצמו. האיש הזה ישרוף עלינו את הבית, אם רק יאמין שהוא לא ייכנס לכלא. אם לא יהיה חופש ושחרור בעזה, גם בדרום ישראל לא יהיה שקט”.

המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב: ”מתנגדים לכיבוש”, ”יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים” ו”כשהממשלה נגד העם – העם נגד הממשלה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חנין זועבי מספר 2
    13/11/2019 08:09
    ענת
  1. מחבלת תומכת טרור. תתביישי טומאה-סולימאן. להקיא ממך ומשכמותך.

  2. עופר כסיף וחבורת הזבל
    13/11/2019 11:45
    חיים
  3. כל רשימת המשותפת כולל עופר כסיף מוזמנים לעבור לאחיהם בעזה. למה אנחנו צריכים לממן אותם???? חבורת גייס חמישי עוכרי המדינה!!!!