חרדים הכריזו על ‘כיכר הרב עובדיה’ בטבריה. מה עשה רון קובי? • צפו

חרדים הציבו היום שלט בכיכר הממוקמת מול עיריית טבריה, המכריז על הכיכר - כ'כיכר הרב עובדיה' • רון קובי רתח, השוטרים הוזעקו, השלט הוסר - ואחד המארגנים הורחק • ראש העיר: "אנחנו הולכים לתת פה יד קשה מאד, זה לא יעבור בשתיקה"
אריה ריבקינד
ח' חשון התש"פ / 05.11.2019 23:50

תושבים בעיר טבריה הציבו היום (שלישי) שלט בכיכר הממוקמת מול עיריית טבריה, המכריז על הכיכר  כ’כיכר הרב עובדיה’ – על שמו של מרן הגר”ע יוסף זצ”ל.

ראש העיר רון קובי הגיע לזירה ודרש להסיר את השלט. משלא נענה הזעיק שוטרים, שהסירו את השלט.

השוטרים עיכבו במקום את אחד הפעילים לחקירה, ובסופה הוא נדרש לעזוב את העיר לשלושה ימים.

רון קובי תיעד את המתרחש מבניין העירייה: “שוב שולחים נערים, ילדים זורקים אבנים. היינו בישיבה מאד ארוכה, פה למטה עשו הפגנה, אותם אנשים מהחצר, הרב קוק, שמעון כהן וכל החבורה העליזה הזו. משטרה נמצאת פה, התנהגות מבזה לא יודע איך להסביר לכם את זה, רבותי.

“תסתכלו איזה קללות. לא מבין את ההתנהגות הזו. כל הילדים האלו זה תלמוד תורה של הרב קוק, שולחים ילדים קטנים, יש להם הרבה מה להפסיד, אז הם מבינים שכדי שלא יעצרו ולא יחקרו שולחים ילדים, שולחים נערים.

“היתה פה הפגנה לא חוקית לפני כמה שעות, אני לא מבין לאן הם רוצים להגיע אבל אנחנו הולכים לתת פה יד קשה מאד, זה לא יעבור בשתיקה… תשמעו את השפה של הילדים האלו…”

בשלב זה המצלמה מתעדת את חדרי העירייה – וקובי אומר: “עיריית טבריה במצור… מספרים למשטרה ש’רוצים שתהיה פה רגיעה’, היום כתובות נאצה מבזות, לא לעניין בכלל מה שקורה כאן… הם החליטו לקרוא לכיכר הזו ‘כיכר הרב עובדיה’, כמובן שאנחנו מורידים את זה בזה הרגע. הנה זה שמעון כהן, המארגן של כל הדבר הזה… הנה המשטרה, הורידו את השלט הזה…”

השוטרים מורידים את השלט. רון קובי: ‘מאיר, אל תתן לו את השלט בבקשה’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קובי
    09/11/2019 19:29
    בית המשפט
  1. עברין שמתעלל החרדים בצו בית משפא