ההצהרות של גפני ווקנין הוציאו את ליברמן מהכלים – וזה מה שהגיב

יו"ר ישראל ביתנו מאשים: "במקום לחפש את המשותף, הם רק מפלגים את עם ישראל, פוגעים ורומסים את הסטטוס קוו. במצב הזה רק ממשלת אחדות ליברלית תהיה הפתרון"
אריה ריבקינד
ה' חשון התש"פ / 03.11.2019 17:38

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב היום (ראשון) במפגש עם פעילי המפלגה באור יהודה לדברי ח”כ משה גפני והשר יצחק וקנין – שלא תהיה התפשרות  חרדית, וטען כי החרדים פגעו בסטטוס קוו.

“ההצהרות היום, של משה גפני ויצחק וקנין, שלא תהיה שום פשרה בשום נושא הקשור לדת ומדינה אלא להיפך, הן הוכחה נוספת לכך שהממשלה שהם חברים בה היא ממשלת הלכה”, אמר ליברמן.

“במקום לחפש את המשותף, הם רק מפלגים את עם ישראל, פוגעים ורומסים את הסטטוס קוו בנושאי דת ומדינה”.

הוא הוסיף: “במצב הזה רק ממשלת אחדות ליברלית תהיה הפתרון. במוקדם או במאוחר כולם יפנימו את המצב. נקווה שלא יהיה מאוחר מידי”.

כפי שדווח בחרדים 10, יו”ר ‘דגל’, ח”כ משה גפני, הצהיר היום – בתגובה להפצרות של איילת שקד כי  היא “מצפה מהחרדים להתגמשות”, על מנת שניתן יהיה להקים ממשלת ימין עם ליברמן: “אני מודיע קבל עם ועדה – לא תהיה שום פשרה בנושאים הדתיים והעקרוניים לנו. לא בהתחכמות ולא בשום דרך אחרת”.

ח”כ יצחק וקנין מש”ס אמר היום: “הבעיה היא שליברמן לא רוצה ממשלה עם חרדים, אז אין מה להתגמש. אנחנו הגענו לקצה של הקצה בחוק הגיוס. ליברמן הוא תעלומה”.

וקנין הוסיף: “אני חושב שאפשר היה להרכיב ממשלה גם בפעם הקודמת. יש נגיסה בנושאים הדתיים. ההערכה שלי היא שאם לא תהיה פה תפנית שכולם יורדים אל הקרקע, אנחנו הולכים לסיבוב שלישי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקד את לא אמינה
    03/11/2019 22:14
    המעורר
  1. שקד את ובנת גרמתם לפירוק הממשלה אין לכם סיכוי להפחיד את המפלגות החרדיות