התקיפה בקריית אתא: הוארך מעצר החוזר בתשובה שתקף את הכתב

כתב 'ישראל היום' באזור חיפה, דניאל סיריוטי, הותקף לפני 4 ימים כאשר היה בדרך לפגישה במסגרת עבודתו • העיתונאי: "עצור ראשון, הבאים בדרך. תודה מכל הלב לכל מי שמסייע"
חיים טוויל
ב' חשון התש"פ / 31.10.2019 12:18

המשטרה עצרה אמש (רביעי) חוזר בתשובה, תושב קריית אתא, בחשד לתקיפת כתב ‘ישראל היום’ באזור חיפה, דניאל סיריוטי, במוצאי שבת.

סיריוטי הותקף כאשר היה בדרך לפגישה במסגרת עבודתו – ופונה אל המרכז הרפואי רמב”ם לקבלת טיפול.

“איבדתי 6 שיניים”: תלמידי ישיבה בקרית אתא תקפו את העיתונאי

מהמשטרה נמסר כי החוקרים פתחו בסריקות כבר באותו הערב על מנת לאתר זירה, ממצאים ועדים – ובהתאם להתפתחות החקירה עצרו הלילה חשוד בתקיפה.

לפי דיווח ב’מעריב’, העצור היה בעבר חשוד בתיק רצח, ותוך כדי ניהול החקירה נעלם העד המרכזי – והוא נמלט מהארץ.

החשוד, בשנות העשרים לחייו, הובא לדיון בבית משפט השלום קריות בבקשה להאריך את מעצרו – ומעצרו הוארך עד מחר.

החקירה נמשכת..

סיריוטי אמר לאחר קבלת ההודעה על המעצר: “המשטרה עצרה אמש תושב קריית אתא בחשד לתקיפתי. עצור ראשון, הבאים בדרך. תודה מכל הלב לכל מי שמסייע”.

סיריוטי סיפר לאחר האירוע: “אתמול בערב הלכתי לבית משפחה של הרוגה בתאונת דרכים כדי לנסות לתאם ראיון. חבורה של כמה צעירים חרדים, ככל הנראה חוזרים בתשובה, ישבו בקצה הרחוב. חשוב לציין שאין להם שום קשר למשפחת ההרוגה”.

לדבריו, “הם הבחינו שעל הרכב של יש מדבקת עיתונות. שאלו אם אני עיתונאי. התחילו לקלל. אמרו שכולנו בוגדים, כולנו שמאלנים. באיזשהו שלב אחד הבחורים הגיע על אופניים חשמליים כשהוא מרכיב ילד, וניסה לחסום את דרכי. אמרתי לו ‘תגיד, ככה אתה מסכן את הילד? אם הייתי פוגע בכם אני הייתי הולך לבית סוהר’.

“באותו רגע הרגשתי אגרוף לפרצוף בזמן שישבתי ברכב. יצאתי החוצה. התגודדו סביבי 6-7 חבר’ה שהתחילו להרביץ לי. אחד הוציא אולר וניסה לדקור אותי בבטן. גוננתי על עצמי ונדקרתי באצבע. השאר הרביצו לי בפנים, שברו לי שניים. הגיע מישהו עם דוקרן והם צעקו ‘תדקור אותו, תדקור אותו’. למזלי עברו שם שני אזרחים ואחת מהם זינקה עלי ואמרה ‘אם אתה רוצה לדקור אותו תצטרך לעבור דרכי קודם'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות