‘בין הזמנים’ בצפת I שוטר עצר רכב משפחתי: ‘1..2.. 8.. 9 נוסעים!’ • צפו

חופשת 'בין הזמנים': שוטר בצפת הבחין כי במושב האחורי של רכב משפחתי הנע בכביש יש כמות נוסעים מעל המותר • כשהרכב נעצר הוא גילה, בין היתר: הקטנה מבין הנוסעים ברכב, בגיל 6 - פשוט עומדת
חיים טוויל
כ"א אב התשע"ט / 22.08.2019 15:56

שוב זה קורה: במסגרת פעילות שבוצעה בצהרים (חמישי) בצפת, הבחין שוטר כי במושב האחורי של רכב משפחתי הנע בכביש יש כמות נוסעים מעל המותר.

השוטר עצר את כלי הרכב לבדיקה והבחין כי זוג הורים הישובים במושבים הקדמיים מסיעים במושב האמצעי 4 מילדיהם, כשהקטנה מבין הנוסעים ברכב, בגיל 6, עומדת, ובמושב האחורי עוד 3 ילדים – “ובסך הכל” 9 נוסעים בכלי הרכב.

מעבר לכך שאב המשפחה הסיע ברכב כמות נוסעים מעל המותר – תשעה במקום שבעה – הרי שחלק מהנוסעים לא היו חגורים בחגורות בטיחות ולא ישובים בהתקני ריסון תואמים.

השוטר הסביר לאב את מהות העבירה והסכנות, רשם כנגדו הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש, ובמקביל המתין עד שקרוב משפחה הגיע למקום עם כלי רכב נוסף, על מנת שהמשך הנסיעה תבוצע על פי חוק ובצורה בטוחה.

במשטרה אומרים: “נוכח חופשת הקיץ ותקופת ‘בין הזמנים’, הוגברה פעילות ההסברה ואכיפת התנועה באזור הצפון במטרה למנוע פגיעה בנפש ורכוש ולמצות את הדין עם נהגים המהווים סכנה למשתמשי הדרך”.

במשטרה הוסיפו: “הורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב מסכנים בכך את חייהם באופן ממשי, מחקרים מראים כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה.

“שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    9 במקום 7 ולא במקום 5
    22/08/2019 18:58
    הגזמה
  1. נכון שלא נסעו כחוק אבל מפה ועד לעשות מזה ידיעה מטלטלת…תחפשו תעבריינים האמיתיים.

    • עמוס   16/09/2019 20:56

      מה יעשה בן אדם שיש לו 9/10/11 /12 ילדים ואין לו שקל לפאלפל