סמרטוט? פניה ליועמ”ש: לחקור את ברק • אוחנה: “מלהג ומגחיך עצמו”

היועמ"ש של ארגון בצלמו בפנייה למנדלבליט: "יש לפתוח בחקירה בגין העלבת עובד ציבור נגד אהוד ברק" • שר המשפטים על ההופעות של ברק: "בנסיבות רגילות, ראש הממשלה הכושל ביותר, לא היה מראה פרצופו ברבים אלא כשהוא מכוסה בצעיף, מהבושה"
אריה ריבקינד
י"ג אב התשע"ט / 13.08.2019 21:52

היועמ”ש של ארגון ‘בצלמו’, עו”ד מיכאל ליטווק, פנה היום (שלישי) במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, בו הוא מבקש להורות על פתיחה בחקירה נגד אהוד ברק.

הרקע למכתב הוא ראיון שהעניק בצהריים מס’ 10 במחנה הדמוקרטי לגלי צה”ל, בו כינה את מבקר המדינה מתניהו אנגלמן: “המשרת העלוב של נתניהו, סמרטוט רצפה. ביזיון למוסד מבקר המדינה”.

• עוד בנושא:

אהוד ברק התפוצץ מזעם – וזה מה שיצא מהפה שלו על מבקר המדינה

ליטווק כתב: “אין ספק שמותר למתוח ביקורת אולם מדובר בחציית קו. האמירה סמרטוט הינה העלבת עובד ציבור ללא ספק”.

עו”ד ליטווק הביא בפניי היועמ”ש את סעיף 288 לחוק העונשין בו נקבע, כי המעליב עובדי ציבור כשהם ממלאים את תפקידם דינו מאסר עד ששה חודשים.

הוא הזכיר עוד, כי רק לפני חודש זומנה כוכבת הרשת ליהיא גרינר לחקירה בעקבות העלבת שוטר במילים פחות בוטות בהרבה ובוודאי בתפוצה נמוכה יותר. “אין כאן כל מאבק פוליטי, שכן מעשי מבקר המדינה אינם פוליטיים בעליל”, הדגיש.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו: “אסור שתהיה איפה ואיפה. ככל שלא תפתח חקירה כנגד אהוד ברק, יוכח בוודאות שהפרקליטות מפלה אנשי ימין ולא חוקרת אנשי שמאל”.

שר המשפטים צייץ הערב על ראיון שהעניק ברק ל’כאן חדשות’: בנסיבות רגילות, ראש הממשלה הכושל ביותר, שהתרפסותו בפני ערפאת הביאה עלינו את האינתיפדה השניה על מאות הרוגיה, לא היה מראה פרצופו ברבים אלא כשהוא מכוסה בצעיף, מהבושה.

“אך בזמנים מיוחדים שכאלה, הוא מלהג באולפנים ומגחיך עצמו במין שילוב מוזר של נפיחות עצמית עם פוליטיקלי-טורט, והבושה – פשוט איננה”.

בראיון חזר ברק וטען: “מבקר המדינה מונה בשל רשלנות פוליטית של כחול לבן, אנגלמן הוא משרת של נתניהו. לוועדת ההיתרים מינה אנשים שנמצאים בניגוד עניינים חמור”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לשלוח את אהוד ברק להסתכלות במקום לחקירה
    15/08/2019 08:43
    תמר
  1. אהוד ברק התחרפן. אין הסבר אחר לטירלול שלו.
    לפני שמעמידים אותו לדין עדיף לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. יש מצב שהוא בכלל לא כשיר לעמוד לדין.

  2. ברק
    15/08/2019 09:40
    אחת
  3. ברק עם שהקמתו בבוקר חייב להגיד את השם נתניהו.המסכן משנאתו החולנית להצלחות נתניהו מאבד צלם אנוש.ועוד נתפס בביתו של פדופיל שבה היה מבקר.זה מטריף אותו.שמו בהסטוריה ישאר לא יפה ומכבד כי זה הוא.לוקה בנפשו

  4. ברק
    15/08/2019 09:45
    זאב
  5. יפה יעשה ברק עים פרישתו סופית מהחיים הפוליטים שמטיף ליושר והון שילטון כשהו בעצמו מסתתר מאחורי פושע ואיןשום הסבר ל10 מיון שח שקיבל ללא הסבר וללא חקירות מס וכל הרודפי הצדק ןהשילטון.

  6. כול מילה של ברק בסלע. כול המלהגים כנגדו גמדים על ידו
    15/08/2019 09:47
    גמלאי
  7. מי זה אוחנה? שר זמני שווה למתניהו שניהם נישמתם מכורה לרוחו של החשוד מ בלפור.

  8. אישפוז
    15/08/2019 10:55
    חיימון הירושלמי
  9. מצטער ברק שהתעממם מזמן .לכאורה זקוק לאישפוז. עושה הכל להוריד מסדר היום את חברותו ושותפותו עם פדופיל מורשע .

  10. מתוסבך
    15/08/2019 11:11
    רפי
  11. מאז אביב נעורים אח מה שזה לא יהיה הבן תשפוכת לא חזר לעצמו.נדפק השומן הכושל

  12. ברק
    15/08/2019 19:07
    אורי
  13. מה אתם מצפים מהגרוע בשמאלנים מפאי והעבודה ומרץ חברו להם ביחד בתוך הבן אדם המטורלל הזה שחזר מן המתים