ביבי על ברק: מעלה כזבים, ראיתי איך הרס המפלגה שלו

ראש הממשלה ענה בדף הפייסבוק שלו לשאלות הגולשים והתייחס לסרטוני ההתעללות בילדים במעונות, הפגנות יוצאי אתיופיה וההתגרות של איראן • על אהוד ברק: "הרודן הקטן? אתם שומעים אותו, אני לא מתייחס אליו, אני רואה איך הוא מנסה לזרות חול בעיני הציבור"
חרדים 10
ה' תמוז התשע"ט / 08.07.2019 16:29

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בצ׳ט לייב עם גולשי דף הפייסבוק שלו, כי הוא סיכם עם שר החינוך הרב רפי פרץ להעביר את תפעול מעונות היום לאחריות משרדו.

“מעבר למצלמות, הכשרת פעוטונים ופיקוח יסודי”, אמר נתניהו. “אני סיכמתי עכשיו עם שר החינוך רפי פרץ שאנחנו נעביר את תפעול מעונות היום למשרד החינוך. זה צעד מתבקש, דיברנו על זה אתמול בממשלה וקיבלנו היום החלטה”.

הודעתו מגיעה אחרי ההפגנות שהתקיימו אתמול נגד ההתעללות בגני ילדים, בדרישה בין היתר להסדיר את המעונות ולהגביר את הפיקוח עליהן.

נתניהו על ברק: “הרודן הקטן? אתם שומעים אותו, אני לא מתייחס אליו, הוא מעלה כזבים שאנחנו הולכים להרוס את הדמוקרטיה, ראיתי איך הוא הרס את המפלגה שלו. אני רואה איך הוא מנסה לזרות חול בעיני הציבור”.

על חידוש ההפגנות של יוצאי אתיופיה הצפוי הערב: “צריך להבדיל בין הפגנות ומחאות לגיטימיות, לבין אלימות לא לגיטימית. הנחיתי את המשטרה והם מבינים שצריך להפעיל כח להפסיק אלימות, אנחנו לא נאפשר אלימות”.

על הודעת איראן כי היא מגבירה את העשרת האורניום: “הם מנסים בצעדים קטנים לסמן שהם ילכו לפצצה. זו תכונה של משטרים תוקפניים, כמו שגרמניה עשתה כשלקחה את חבל הריין וראו שאין תגובה. אנחנו נמצאים באותו מקום במובן בסיסי. משטר אלים ורצחני מנסה עכשיו את נחישות מדינות המערב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות