ברק חשף את שם מפלגתו החדשה – ונפרד מהאסטרטג ליאור חורב

אהוד ברק חשף הערב את שם מפלגתו החדשה - ומשיק קמפיין ארצי נגד נתניהו • המטרה: להגדיל את כמות המנדטים בסקרים • אודי פרידן ינהל את הקמפיין, נילי רייכמן הדוברת
אריה ריבקינד
ד' תמוז התשע"ט / 07.07.2019 00:54

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק, פרסם הערב (שבת) את שם מפלגתו החדשה: ישראל דמוקרטית.

מחר תשיק המפלגה קמפיין דיגיטלי ויוצבו שלטי חוצות עם הסלוגן: “מדינת נתניהו או מדינת ישראל”.

מטרתו הראשונה של ברק בשלב ראשון היא להגדיל את כמות המנדטים שמנבאים לו עד כה הסקרים.

מהסקרים נראה כי הציבור לא מגיב בהתלהבות למפלגה החדשה של ברק: בסקר חדשות 12 בשבוע שעבר ברק לא עבר את אחוז החסימה, בסקר חדשות 13 קיבל 6 מנדטים, ובסקר מכון סמית ברדיו 103fm רשימת ברק נמצאת בגבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב ברק: “מדינת ישראל נמצאת רגע לפני פירוק מוחלט של הדמוקרטיה הישראלית. עכשיו זה הזמן להחזיר את התקווה והאומץ לישראל, להתאחד ולהחזיר את ישראל לפסים.  אנחנו ישראל דמוקרטית”.

למפלגתו של ברק הצטרפו באחרונה נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, נועה רוטמן וגם יאיר יא-יא פינק, איש מפלגת העבודה. הם חברו לאלוף במילואים יאיר גולן, לפרופסור יפעת ביטון ולאיש העסקים קובי ריכטר.

העיתונאי אטילה שומפלבי דיווח בטוויטר: “עוד לא הניעו כמו שצריך את המנועים, וכבר אמרו ביי ביי לאחד השמות הנוצצים במטה. אז ברק וליאור חורב כבר לא.

“אודי פרידן מנהל את הקמפיין במקומו. יהיה מעניין לשמוע מה גרם לפיצוץ. ובהצלחה לנילי רייכמן, דוברת הקמפיין, שהצטרפה היום למשחק”.

 

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברק עוד מיפלגה לא ניגמרו לך השמות .מכירת חיסול ?
    07/07/2019 05:35
    פרץ
  1. ברק סמרטוט ריצפה כל תקופה מורח אותנו בשם חדש של מיפלגה וכשהוא מפסיד הוא זורק את כל האנשים

  2. חרדה
    07/07/2019 07:46
    ישראלי
  3. אני חרד לקיומה של המדינה ולא מצד האייבים . לצערי השיח המילולי בבית ברחוב בממשלה בכנסת ובכל מקום ונקודה רק מגביר את הפחד לסיום קיומה של המדינה . שימו לב איך מדברים “מנהיגים” שלא מבינים שום כלום מחוכמת החיים שאין להם בגרוש ואת זה לא לומדים בשום מקום . הגיע זמן לכבד את כולם ובמיוחד את המנהיגים שמשרתים הרגע . העם חייב להתעורר כדי לשנות השיח

  4. לליצן ברק לא יעזור לך לצרוח כמו תרנגול!!!
    07/07/2019 09:28
    עודד
  5. לליצן ברק הפגר מת הפוליטי ! לא יעזור לך גם אם תצרח בקולי קולות ותטנף את פיך כלפי ממשלת הימין ובעבי בראשו ! העם לא קונה את ההפחדות שלך ותאמין לי שהם לא עושות רושם לא בימין ולא בשמאל זה מגוחך לאללה ! המדינה שלנו תחת מנהיגותו של נתניהו היא מדינה בעלת הישגים יפים בכל התחומים והיא אי של דמוקרטיה במזרח התיכון אין מה להשוות בינך לבין נתניהו המרחק הוא בין שמיים וארץ . כאיש עסקים טוב יהיה אם תעשה חושבים ותבין שאתה מבזבז את כספך וכספי תורמיך לשווא (היתרון היחידי לשגעון שלך שאני מזהה שזה מוסיף פרסומת חינם ומעלה את ערכך בעולם לעסקיך הפרטיים ) ברק הליצן אתה יודע שאינך עובר בכלל את אחוז החסימה ואל תצרח כל כך חזק שמור את הגרון לעסקיך הפרטיים !!!כטפלון עוד תצטרך להסביר בעולם למה זה לא הצליח לך – וברור שהאחריות לכישלון לא תהיה שלך !!!

  6. ברק ירד סופית מהפסים
    07/07/2019 10:08
    יוסף
  7. אהוד ברח, האיש התמוה הזה שחושב להוביל מהלך להפלת נתניהו, פשוט מנותק מהמציאות. אולי הוא צורך חלק מהקנאביס, מי יודע. האיש שהיה ראש ממשלה כושל, שהביא להקמת החיזבאללה כאשר ברח מלבנון, שחשוד בפלילים על עמותות הקש וקבלת 2.4מליון דולאר מקרן וקסלר, הוא זה שממליך עצמו להוביל מהלך. אפילו שם ראוילמפלגה הוא לא מסוגל לבחור. ידוע שכל דבר “דמוקרטי” זה שם קוד לבעד ערבים. אפילו את זה הוא לא מבין. שיהיה לו בהצלחה ושיקח איתו איזה 3 מנדטים מהשמאל מתחת לאחוז החסימה.

  8. נבול תיבול
    07/07/2019 10:20
    יתרו
  9. על כך נאמר: נבל תבל גם אתה גם העם הזה אשר עמך…

  10. ברק אסטרטג
    07/07/2019 11:46
    קופל
  11. נעמה קסרי פנויה.מתאימה לראש היהודי.

  12. עמיר פרץ מנהיג חברתי.
    07/07/2019 13:48
    איציק
  13. תן לעמיר פרץ להוביל ותפסיק להפריע.המאבק על קולות השבט הלבן הוא בינך לבין כחול לבן- אתה, הם ושאר בוחרי השבט רעבים לשלטון, אולי תחזירו עטרה ליושנה, אבל עמיר פרץ מייצג הולך עם האמת שלו ללא משוא פנים. אתה וביבי דפקתם את החלשים ועמיר תיקן. חבל שעציר פרץ פוסל מראש את הליכוד, הרי אין הבדל גדול בין הליכוד והשמאל על נושאים מדיניים, שיש הבדל בנושאים החברתיים אותם עמיר מייצג הרבה יותר טוב ממך ומביבי. לכו כבר נמאסתם, אתם והשבט הלבן שלכם.

  14. ברק
    07/07/2019 19:10
    ריקי
  15. ברק אתה חלאת המין האנושי
    אין לך מח. מעולם לא יכלת על נתניהו פשוט. בשנת. 99.קנית את השילטון
    ויש הוכחות עים קבלות מבקר המדינה כתב דו”ח חמור בנושא אבל המשטרה והפרקליטות מסמסו את התיק כי אתה שמאלני. לכן. המדינה שלנו מתפקדת עים ובזכות מר בנימין נתניהו אחד מראשי הממשלה הטובים ביותר שקמו לעם הזה מאז ימי. משה רבנו
    לכן ברק תמשיך להוציא מיליונים מפירסומים. על שקרים והמצאות אני מציעה למשטרת ישראל לעצור את ההסתה הזאת פן. יאונה רע לברק חלילה

    • אהרון   08/07/2019 13:03

      אחד האנשים היותר עלובים נרפים וחסרי עמוד שדרה איש רקוב במלוא מובן המילה תראו מה כתב עליו ההיסטוריון מילשטיין אנשי הצוות שלו שזה סמן ימני חזק תעבו אותו יאנוש בן גל תעב את קבלת ההחלטות שלו תנחשו מי אחראי באופן ישיר למותם של האנשים בקרב סולטאן יעקוב נכון צדקתם מילא אם הדפוק היה יושב בבית אהל השחצנות האגו המתועב ושרשרת כשלונות החל בהיותו מפקד צוות עד לבריחה שלו באסון צאלים דרך הוויתור שלו על רמת הגולן עד התקופה הכי חשוכה בהיסטוריה בהיותו בראש מפלגת העבודה האיש יכול למתג עצמו כפרסומת לקורנס שמנפץ כול דבר ככשלון/סרחון זה שווה מחקר אנתרפולוגי/פסיכולוגי איך הוא מעז בכלל לצאת מהבית ואיזה מזל יש לנאווה.