הילדה מסרה עדות בעקבות ממצאים “דרמטיים” שנמצאו בביתה

הילדה בת ה-7 שהותקפה לפני כמעט שלושה חודשים נלקחה היום למתן עדות חמישית בפני חוקרת בכירה •  הילדה זומנה שוב נוכח ממצאים שנאספו בצהרים על ידי חוקרי המשטרה בבית הוריה • המידע שהוביל להחלטה להגיע אל בית המשפחה התקבל הבוקר בפרקליטות והמשטרה
חיים טוויל
כ"א סיון התשע"ט / 24.06.2019 17:25

פרשת ההתעללות בילדה: הילדה בת השבע שהותקפה בסוף חודש אדר ב’ ביישוב חרדי באיזור בנימין,  נלקחה היום (שני) למתן עדות חמישית במרכז של שירותי הרווחה.

את העדות גבתה ממנה חוקרת ילדים בכירה.

• הפרסום הראשון בחרדים 10 על הקשיים בתיקהאם המשטרה עצרה ערבי חף מפשע? סימני השאלה בפרשה

הילדה זומנה שוב לעדות לנוכח ממצאים שנאספו על ידי חוקרי המשטרה בבית הוריה, וכן לאור פרטים שעלו בחקירה של ימ”ר ש”י ביומיים האחרונים.

צוות הימ”ר הגיע בשעות הצהריים אל בית המשפחה ואסף את הממצאים – ומיד לאחר מכן זימנו חוקרי הילדים את המשפחה על מנת לגבות עדות נוספת מהילדה.

איסוף הממצאים בבית הילדה התבצע יותר מחודשיים לאחר שהוגשה התלונה במשטרה – ויממה לפני הדיון שיכריע אם לשחרר את הנאשם מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס,  הנתון במעצר כבר 54 ימים.

פרקליטי המשפחה, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, צוטטו באתר ynet, כי מדובר בממצאים “דרמטיים”.

לא ברור מדוע אותם ממצאים לא נלקחו בשלבים המוקדמים יותר של החקירה, אך המידע שהוביל להחלטה להגיע אל בית המשפחה התקבל הבוקר במשרדי הפרקליטות הצבאית והמשטרה.

לפי דיווח ב’מעריב’, פרקליטי משפחת הילדה, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, ביקרו במילים קשות את התנהלות המשטרה, ואת איסוף הממצאים מבית הילדה היום. “זה היה נדרש כמו בכל חקירה מסוג זה”, אמר עו”ד טל גבאי.

לדברי הפרקליטים של המשפחה, היה צורך לעשות זאת בראשית החקירה ולא פחות מיממה לפני הדיון – שיתקיים מחר בשעה 09:00 בית הדין הצבאי, אז יוחלט אם להמשיך את חקירת המשטרה – או לשחרר את הנאשם מחמוד קטוסה.

בינתיים, פגישה שאמורה היתה להתקיים הבוקר בין הפרקליט הצבאי לעורכי הדין של המשפחה בוטלה ולפי שעה לא נקבע מועד אחר.

באותה הפגישה אמור היה הפרקליט הצבאי לדווח לפרקליט המשפחה האם תבקש הפרקליטות למשוך את כתב האישום בשלב זה, או שמא תיאבק עליו בבית המשפט ותבקש להשאיר את קטוסה במעצר.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, גורמים המעורים בחקירה מעריכים כי התביעה הצבאית אינה צפויה לחזור בה מכתב האישום נגד מחמוד קטוסה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפרקליטות האויב שמבפנים
    25/06/2019 11:34
    מירון דרור
  1. כלתה הרעה כנראה שלא מהצפון תפתח הרעה הכי אם מבפנים תפתח הרעה מהרגיל ומחריביך ממך יצאו

  2. בסוף תגלו שזה מישהו משלכם
    25/06/2019 12:28
    מישהו
  3. ולא תדעו איך לאכול את הכובע

  4. למה לא לחזור,אגו......??????
    25/06/2019 13:43
    סיימון
  5. אגו אגו

  6. איזו מדינה מפחידה לילדים. והכל בגלל. הגלעד. הקומוניסטי
    26/06/2019 06:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. היום בת 60 ובמסקנה אחת נחרצת שלטון השמאל שהיה בישראל והשתלט על חיינו. הוא גם חרץ גורלות דורות של ילדים פגועים. מדינה מפחידה שלטון שמאל גועל נפש לבני אנוש . אמן אמן שלא ישארו לילדה צלקות בחיים ותיזכה לחיים טיפה הוגנים וחופש הבחירה להיות מי שהיא רוצה . לנו דאגו למחוק את הזהות ולהפוך אותנו בכוח לגזע אירופאי חסר זהות כואב וחבל ממש בילתי נסבל העליונות הזו לבחור לנו איך לחיות.