סיגלוביץ’: “מזהיר, חוק החסינות נגוע בפלילים” • זהר: אתה משקר

יוזם חוק החסינות התעמת בוועדה עם ח"כ יואב סיגלוביץ' על הצעת החוק • הח"כ מכחול לבן הטיח: "כל מי שעוסק במו''מ ומוזכר בו במשתמע חוק החסינות נגוע בפלילים. מיקי זוהר אני מתבייש בך" • זוהר: ''גם אני מתבייש בך. פלא פתאום, סגלוביץ' ביש עתיד. איך פתאום נפלת אצל יאיר לפיד?"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשע"ט / 21.05.2019 13:19

דיון סוער התנהל הבוקר (שלישי) בכנסת, במהלך ישיבת הוועדה המיוחדת שהוקמה להכנת החוק לביטול המגבלה על מספר השרים וסגני השרים בממשלה – בעקבות הנחת הצעת חוק החסינות שהגיש ח”כ מיקי זוהר על שולחן הכנסת.

ח”כ זוהר אמר בתחילת הדיון: “החוק הוגש בתחילת המושב. לומר שהגשתי אותו בשביל המו”מ זה שקר. ראש הממשלה בלם את חוק החסינות בכנסת הקודמת. אמר לי שהוא לא מעוניין, לכן לא הצלחתי לקדמו. אני מנסה לשכנע את ראש הממשלה גם בכנסת הנוכחית לתמוך בו”.

ח”כ יואב סיגלוביץ’ מכחול לבן אמר לזוהר: “כשמישהו אומר שאין קשר בין הצעת החוק לכתב האישום יש לבדוק את לוחות הזמנים. הגשת את החוק אחרי שנפתחו חקירות נתניהו. אנחנו נמצאים בעידן שבו למעשה המו”מ הקואליציוני בין הליכוד, כמפלגה שקבלה מנדט להקים ממשלה, לבין כל מפלגות הקואליציה הוא מו”מ שנמצא בתווך הפלילי. כל מי שעוסק במו”מ ומוזכר בו במשתמע חוק החסינות נגוע בפלילים”.

ח”כ זוהר טען שחוק החסינות לא עולה במסגרת המשא ומתן עם המפלגות: “אתה יכול להפסיק לשקר, אתה משקר לוועדה. אתה אומר שזה עלה במו”מ”.

סגלוביץ’: ”אני מזהיר את כולכם, לא כחבר כנסת, אני מזהיר אתכם – אל תעשו טעות. הייתי חוקר אנשים ושואל שאלות, אתה לא. אני כאן כח”כ שאומר את דעתו ולא חייב לענות לך”.

זוהר: ”אתה יכול להפסיק לשקר פה. אתה משקר פה לציבור ואני אחשוף את השקרים. אני לא חושש ממך ולא חושש מחקירות בגלל שיש לך כמה חברים בלהב 433. עבדתם שעות נוספות להפליל את ראש הממשלה”.

סיגלוביץ’: “כל מי שנותן יד להתנהלות הבלתי מקובלת שמתרחשת פה בכנסת הוא בושה וחרפה לבית הזה, וגם אתה אדוני בושה וחרפה. מיקי זוהר אני מתבייש בך. הפעולות שאתה עשית הם לא פחות חמורים מאוד לאיש שמחשיב עצמו לאיש חוק”.

זוהר: ”גם אני מתבייש בך. הפעולות שאתה עשית הן חמורות כאיש חוק. פלא פתאום, סגלוביץ’ ביש עתיד… איך לא חקרו את יאיר לפיד על ענייני נוני מוזס?, את גבי אשכנזי. אולי נספר מי הדליף לו מהחקירות? הציבור לא טיפש. אנשים יודעים מה קורה, איך פתאום נפלת אצל יאיר לפיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות