בפשיטה לילית על מאה שערים: המשטרה עצרה חשוד בתקיפת חייל

אחרי חקירה יסודית תוך שילוב מודיעין ממוקד: משטרת ישראל עצרה הלילה תושב ירושלים, בן 29, החשוד בתקיפת החייל לובש מדים בשכונת מאה שערים אתמול • בית המשפט השלום הורה לשחררו למעצר בית
חיים טוויל
כ' ניסן התשע"ט / 25.04.2019 08:05

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) חשוד בתקיפת חייל לובש מדים בשכונת מאה שערים.

הבוקר הובא החשוד, בן 29, תושב ירושלים, להארכת מעצרו, אולם בית המשפט השלום הורה לשחררו למעצר בית.

המשטרה שוקלת להגיש ערעור למחוזי.

אתמול בצהרים הוזעקו שוטרים לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח כי עשרות חרדים קיצוניים מתגודדים סביב חייל במדים שהגיע לבקר את משפחתו, וקוראים לעברו קריאות.

השוטרים שהגיעו לזירה פיזרו את הקיצוניים וסייעו לחייל לצאת מהאזור.

במהלך הפיזור נזרקה אבן לעברו של אחד השוטרים.

המשטרה פתחה מיד בחקירה מאומצת ויסודית, תוך שילוב מודיעין ממוקד, ותוך זמן קצר מכלול הממצאים העלו את זהותו של אחד החשודים באירוע.

הלילה, במהלך פשיטה בשכונת מאה שערים  נעצר החשוד והובא לחקירה במשטרה.

“משטרת ישראל פועלת בנחישות וללא פשרות תוך הפעלת מכלול האמצעים העומדים ברשותה על מנת לחקור, לשים ידה ולהביא לדין כל פורע חוק המרשה לעצמו לתקוף ולגדף את לובשי המדים”, אומרים במשטרה.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, הגיב אתמול לניסיון הפגיעה בחייל: “קומץ חרדים קיצוניים מנסים שוב ושוב לפגוע בחיילי צה”ל. הם מתפרעים, צועקים, מקללים ואף משליכים אבנים על לובשי מדים.

“הקיצוניים הללו רחוקים מאוד מהדת היהודית ומהמסורת היהודית. מדובר בחבורה של ביריונים והטיפול בהם חייב להיות בהתאם. רשויות החוק חייבות למצות איתם את הדין. אסור לנו להיות סלחניים ולהשלים עם הניסיונות לפגוע בחיילי צה”ל”, כתב ליברמן בפייסבוק.

מצה”ל נמסר לחרדים 10 בתגובה לתקיפה: “צה״ל רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע במשרתיו ומגנה את האירוע. מפקדיו של החייל שוחחו עימו, דרשו בשלומו ויסייעו לו בכל שנדרש”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות