הטלפון נקבר במיכלית תבואה ולאחר מסע עולמי חזר לבעליו

כשהבין קווין וויטני מאוקלהומה שהמכשיר הנייד שלו נפל למיכל התבואה הענקי - התייאש ממנו מיד - ורץ לרכוש חדש • הוא לא האמין שפועל במפעל זנוח ביפן יגיע עד אליו כדי להחזיר את המכשיר
אליעזר היון
י"א תמוז התשע"ד / 09.07.2014 14:36

קווין וויטני הוא חקלאי אמריקני שאיבד את הטלפון שלו לפני כשמונה חדשים, ולא האמין שהמכשיר יעבור מסע חובק עולם עד שיחזור אליו.

בחודש אוקטובר עבד וויטני באריזה של גרגרי תבואה לתוך מיכל ענק [ראו תמונה] בארה”ב, ולא שם לב שהמכשיר נפל לתוך התערובת הענקית. כאשר הבחין כי המכשיר הנייד שלו נעלם הבין כי הוא קבור אי שם מתחת לטונות הגרגרים והתייאש מיד. כבר למחרת קנה וויטני טלפון חדש.

אלא שאז התברר כי הטלפון עבר מסע כלל עולמי ושרד. בתחילה נסע המיכל לתחנה נוספת באוקלהומה. משם הוא המשיך במורד הנהרות ארקנסו ומיסיסיפי למחסן בלואיזינה.

ספינות אחרות אספו את המתקן והעבירו אותו לתחנה נוספת באי היפני הוקאידו. שם פורק המטען והועבר למפעל נוסף, ואז במהלך פירוק טונות הגרגרים. הבחין אחד הפועלים בחפץ השחור והדק ומיהר לשלוף אותו.

אתר סקיי-ניוז שמביא את הסיפור מצטט את וויטני שתיאר: “בסוף החודש האחרון, קיבלתי שיחת טלפון ממנהל המחסן בלואיזינה – אריק סלייטר שאמר לי שפועל יפני מצא את הטלפון, ושיחזר את כל המסע שעברה המיכלית עד שהגיע לסלייטר בלואיזינה”.

סלייטר קיבל את התמונות שהיו על המכשיר, ושלח אותם לוויטני שאישר כי הטלפון שלו. לאחר שמונה חדשים חזר הטלפון מיפן והוא נמצא על שולחן העבודה בביתו של וויטני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות