אימה באוויר: תקרת המטוס החלה לנזול באמצע הטיסה • צפו בוידאו

הנוסעים במטוס שעשה את דרכו מלוס אנג'לס למלבורן שבאסטרליה נדהמו לגלות באמצע הטיסה שהתקרה דולפת מים • נוסעת: חשבתי רק על דבר אחד - אנו מעל האוקיינוס והמטוס מוצף בחשמל ובמים
אליעזר היון
י"ב תמוז התשע"ד / 09.07.2014 22:42

הנוסעים שהיו על סיפון הטיסה בין לוס אנג’לס למלבורן לא האמינו שזה קורה להם: ארובות השמים, או במקרה הזה תקרת המטוס החלה לנטוף מים ונדמה היה שבעוד דקות יתפרק המטוס.

ניקול בראון ששהתה על המטוס אמרה לרשת סקיי-ניוז כי זה “הדבר הכי מפחיד שחוויתי בחיים” הדבר היחידי שעליו חשבתי הוא שאני נמצאת בתוך קופסא מעל האוקיינוס השקט מלאה במים וחשמל”.

הנוסעים המבוהלים פחדו כי החשמל במטוס יתקצר והמטוס יצלול למעמקי הים. אלא שצוות המטוס מיהר להרגיע את הנוסעים והסביר כי מדובר רק בתקלה טכנית של צינורות פנימיים.

אלא שהמים לא הפסיקו לזרום ונדמה היה שהמטוס יהפוך לאנייה “בתחילה זה היה טפטוף קל, כאילו מישהו שפך סודה מלמעלה, אבל אז זה נעשה יותר ויותר תכוף, והמים מילאו את המעברים. זה היה כמו נהר שזורם לאורך המעברים” אמר אחד הנוסעים.

הטיסה מארה”ב לאוסטרליה היא אחת הארוכות בעולם והיא אורכת למעלה מ- 15 שעות. קברניט המטוס החליט להפסיק את הטיסה ושב על עקבותיו ללוס אנג’לס שם נחת בשלום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המטוס היה מוצף במים? אתם בטוחים?
    10/07/2014 15:41
    .1