ליברמן: ‘אם נתניהו צריך לחשוש – זה מבנט. הוא יניף את דגל המרד’

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ב'שישי תרבות’ בכפר סבא: "הליכוד הפכה לחצי חרדית. הרי מי הכשיל את חוק גיוס בני הישיבות? ראינו את דוד ביטן נותן עצות ליהדות התורה, ומי שתומכת בהפרדה בין גברים ונשים באירועים, זו מירי רגב"
אריה ריבקינד
א' אדר ב' התשע"ט / 08.03.2019 13:46

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, תקף היום (שישי) ב’שישי תרבות’ בכפר סבא, את יו”ר ‘הימין החדש’ נפתלי בנט וטען כי הוא יהיה הראשון שיתייצב לאחר הבחירות נגד נתניהו – וימרוד.

“אם ראש הממשלה צריך לחשוש ממישהו – זה מבנט”, אמר ליברמן. “הוא הראשון שבעשרה באפריל יניף את דגל המרד ויטען שראש הממשלה אינו יכול להרכיב את הממשלה הבאה. הוא הראשון שיתייצב אז ויגיד ש’בנסיבות כפי שהוצגו, אסור שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא’.

“זאת ההערכה שלי, וזו הערכה בסבירות גבוהה מאוד. ב-10 באפריל בנט ואולי עוד כמה, יגידו שהליכוד צריך להביא אלטרנטיבה אחרת. זה מה שאני צופה ואני הרבה שנים במערכת הפוליטית”.

על מפלגת ישראל ביתנו אמר: “אנחנו מעולם לא היינו מפלגה סקטוריאלית, אנחנו מפלגה לאומית, כשאחת מקבוצות האוכלוסייה שמזדהות איתנו זה הימין החילוני. הבעיה של ראש הממשלה היא, שמפלגתו הפכה לחצי חרדית. כשאני מסתכל על כל הויתורים והיוזמות בתחום דת ומדינה, הם באים בעיקר מהליכוד”.

הוא הוסיף: “הרי מי הכשיל את חוק גיוס בני הישיבות? ראינו את דוד ביטן נותן עצות לחברי הכנסת מיהדות התורה, איך להכשיל את החוק. מי שיזם את חוק השבת היה מיקי זוהר, ומי שתומכת בהפרדה בין גברים ונשים באירועים, זו מירי רגב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות