הפייק ציטוט – וההתנצלות: טל רוסו לא אמר ‘בכיינים’ על עוטף עזה

העיתון 'ידיעות אחרונות' הודיע כי טל רוסו לא אמר "הייתי מופתע מסוג הבכיינות סביב טרור העפיפונים" - בנוגע לתושבי עוטף עזה • בעיתון נכתב: "אנחנו מתנצלים על הטעות''
חרדים 10
כ"ז אדר א' התשע"ט / 04.03.2019 10:02

העיתון ‘ידיעות אחרונות’ מפרסם הבוקר (שני) התנצלות גדולה על ציטוט שגוי של האלוף במיל’ טל רוסו, מספר 2 במפלגת העבודה – שהתראיין לעיתון בסוף השבוע האחרון.

במודעת ההתנצלות בעיתון נכתב: ”בהמשך לראיון שפורסם ב-7 ימים עם האלוף במיל’ טל רוסו, בבדיקה נוספת של תמליל הראיון מתברר כי רוסו לא אמר את הדברים שיוחסו לו בנוגע לתושבי עוטף עזה. אנחנו מתנצלים על הטעות”.

רוסו צוטט בעיתון: “אני חושב שנכון היה שתושבי עוטף עזה יגלו קצת יותר חוסן. הייתי מופתע מסוג הבכיינות סביב טרור העפיפונים” – ודברים אלה עוררו סערה.

לאחר פרסום ההתנצלות, אמר רוסו: “במשך כל סוף השבוע האחרון כאבתי את העיוות המוחלט של דבריי בראיון. נשכתי את השפתיים, אבל ידעתי שבסוף האמת תצא אל האור. תושבי עוטף עזה, אתם גיבורים אמיתיים”.

בתגובה לדברים שהופיעו בעיתון אמר אתמול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: “הדברים מנותקים ומקוממים. תושבי עוטף עזה משלמים מחיר עד היום על מדיניות הכלת הטפטופים שהיה הוא אחד מקברניטיה, והיום היא בצורת בלוני ועפיפוני תבערה. מטל רוסו הייתי מצפה ליותר הבנה וענווה מול תושבי עוטף עזה”.

כעת מתברר, כאמור, כי הציטוט היה שגוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות