ח”כ פדידה: “לבני מעולם לא ויתרה על האגו וקוראת לנו לוותר עליו?”

ח"כ לאה פדידה מהמחנה הציוני, בביקורת נוקבת על ח"כ ציפי לבני, שקראה אתמול לאיחוד בגוש • "הגיע הזמן לומר לכל מי שלא מרוצה מהמפלגה - הדלת החוצה פתוחה"
חרדים 10
י"ח טבת התשע"ט / 26.12.2018 13:26

אילה חסון שוחחה הבוקר (רביעי) בתוכניתה ב-103fm עם ח”כ לאה פדידה מהמחנה הציוני, שעקצה, בין היתר,  את ח”כ לבני וקראה לה לשים את האגו בצד.

“אני תוהה מתי ציפי לבני שמה את האגו שלה בצד. כשהיא הפסידה למופז בקדימה היא פרשה, כשהיא הגיעה אלינו היא ביקשה רוטציה ודרשה להופיע בכל שלט ושלט של המפלגה. אבי גבאי התפטר מהממשלה, אמיר פרץ התפטר מהממשלה – וקצת מצחיק שמי משעולם לא ויתרה על האגו קוראת לוותר על האגו”.

אתם רומזים לה לפרוש?

“אנחנו אומרים בפה מלא שאנחנו מפלגה שורשית עם דרך ומנהיגות. נשמח לכל חיבור שיוכל לנצח את נתניהו כשאנחנו הפלטפורמה והקטר שצריך להוביל. מי שחושב אחרת – שינסה את מזלו. הגיע הזמן שנצא ביחד עם מסרים ברורים, כך נוכל לנצח.

“מי שזורק שצריך חיבורים רק זורק סיסמאות. כולנו רואים את המטרה לנגד עיננו אך גבאי הבהיר שאם לא יהיו ‘כוכבים’ שיגיעו, הוא מאמין בחברי הרשימה שלו. מפלגת העבודה לא מתרסקת ויש לה דרך. נצא עם המסר הנכון ונגיע לכל בוחר ובוחרת”.

בסקרים שפורסמו אתמול קיבלתם מספר מנדטים בדיוק כמו יש עתיד, אך במפלגה של לפיד איש לא מעז לצייץ. אולי משהו טוב בשיטה שלו? מרוב דמוקרטיה במפלגת העבודה רק מתגוששים.

“מי שלא מוצא חן בעיניו- הדלת פתוחה. אנחנו רוצים מפלגה מאוחדת, מפלגה שיודעת מה היא רוצה ולאיפה היא הולכת”.

אבי גבאי אמר לבני גנץ שהוא מוכן לפנות לו את המקום?

“לא. אני לא מבינה מאיפה השמועה הזאת. אבי חזר ואמר שהוא יו”ר המחנה הציוני”.

נניח שגבאי יהיה יו”ר המחנה הציוני וגנץ יהיה יו”ר התנועה שלו, ייתכן שהם יחברו ויחליטו שגנץ יעמוד בראש החבורה הזאת?

“אנחנו צריכים להתרכז בלומר לציפי שתשים את האגו בצד כדי שתכיר את במנהיגות שלו ושנצא בחזית אחידה לבחירות. אנחנו לא יכולים לשחק באמצע. יש לנו 24 ח”כים מעולים ואפשר להביא את הבשורה”.

מה לגבי אהוד ברק שבוחן איחודים?

“אהוד ברק הוא חלק משיח הדברים. הוא תמיד רצוי במפלגה. נשמח שהוא יגיע אך נראה לי שהוא לא סגור על עצמו. כבר שלושה חודשים מדברים על גוש, מישהו יודע לומר מי השמות שמוכנים לשבת יחד בגוש? הרצון לחוד והמציאות לחוד. זה עוד לא הגיע לשם”.

ברור שהכל דיבורים, כולם אומרים שיש להניח את האגו בצד אך אף לא מניח את האגו בצד. את יודעת מי השריונים של אבי?

“אבי לא יודע. הוא רוצה לשמור מקום לחיבורים הנכונים. אם לא יהיו חיבורים אלקטורים הוא הבהיר שהוא סומך על הרשימה שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות